zaterdag 10 juni 2023

Verjaardags- BOGO Sale!! Uitleg

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


HOERAAAA!!! 

Vandaag (zaterdag 10 juni) mag ik 45 kaarsjes uitblazen en mijn verjaardag te vieren! Alweer een jaartje ouder! Dit wil ik niet ongemerkt voorbij laten gaan en met jullie vieren! 

Iedere klant krijgt van mij altijd een bedankje bij een bestelling, groot of klein, maar altijd iets (ligt aan de bestelling). Ik probeer er altijd een feestje van te maken :)

Maar bij de komende 2 verzamelbestellingen probeer ik er een extra feestje van te maken, met een BOGO Sale!! 




Wat houd een BOGO Sale in?

De vertaling is: Buy One Get One FREE!!

Als je tijdens de 2 bovengenoemde verzamelbestellingen een stempelset of bundel (met pons of stansen) besteld uit de LOPENDE jaarcatalogus, dan krijg je van mij een product uit mijn RETIRED lijst helemaal GRATIS!!! 

- Dit is voor MAXIMAAL de prijs die het nieuwe product ook kost 

- Het is één product per stempelset / bundel, dus NIET meerdere gratis producten opgeteld tot de waarde van het nieuwe product

- Geen aanvullende acties vanuit mijzelf, zoals spaareuro's of andere cadeautjes

- Je mag ZELF uitzoeken, op mijn aparte pagina, hier op mijn blog. Klik op het tabblad bovenaan of klik HIER

- Aanvragen voor bestellingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Het kan dus voorkomen dan een set/bundel al vergeven is en je iets anders uit kunt zoeken. Zoek dus voor de zekerheid een alternatief uit! 


Geef jouw bestelling PLUS wat je wilt hebben door, voor maandag 12 of 19 juni 19 uur! Ik doe de bestellingen om 19u de deur uit. Is deze nog niet binnen, dan schuift hij door naar de week erna. Of ik maak er een aparte bestelling van in overleg, dan komen de verzendkosten erbij. 

Omdat ik jarig ben, zal ik mogelijk later reageren op een e-mail dan gewoonlijk.

Mailen kan naar: thecreativeteacup@gmail.com

Heb je nog vragen? Laat het weten! 


Fijn weekend!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

(Products from @stampinupofficial ©️ 2023)

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is KOMENDE MAANDAG 12 juni!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne