maandag 13 februari 2023

KaartenBuffet @Home kaarten en 'Create with us Tutorial bundel' GRATIS

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


LET OP!! LANGE POST met foto's van het KaartenBuffet @Home EN uitleg over de GRATIS te verkrijgen tutorial bundel van het 'Create with Us team'!!


Hallo!! Welkom (terug) op mijn blog! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!  Ik heb vandaag kaartjes om te laten zien, gemaakt voor mijn 11e editie van het KaartenBuffet @Home EN voor iets nieuws waar ik deel van uit mag maken. En daar kun jij ook van mee genieten ;)

Ik begin met jet KaartenBuffet. De officiële datum was afgelopen zaterdag, maar iedereen die meedoet, kan de workshop via filmpjes volgen wanneer het uitkomt. Allemaal achter elkaar of in delen! Deze keer stond de bundel 'Lighting the Way' centraal en ik heb 6 heel verschillende uitwerkingen/toepassingen bedacht! Je ziet ze hieronder.


De bundel 'Lighting the Way':


Kaart 1:


Kaart 2, met de lantaarn als kandelaar/vaasje:


Kaart 3, met de bolletjes als achtergrond en bloemen:


Kaart 4, als gloeilampen:


Kaartjes 5:


Kaart 6:


*PRODUCT IN DE SPOTLIGHT*
...GRATIS 'Create with Us Tutorial Bundle'!!!
Begin januari ben ik gevraagd om deel uit te maken van het (al langer bestaande) 'Create with us Tutorial Bundle team'. Zo leuk! Ook om weer eens iets nieuws uit te proberen voor mezelf
Wat houdt het is? Wij zijn een groep van 15 Stampin' Up! demo's wereldwijd! Wij maken iedere maand een project met een product van Stampin' Up! Maken hiervan een beschrijving hoe je het project (meest kaarten) kunt maken en bundelen deze in een PDF. Deze PDF verspreiden wij GRATIS aan onze klanten die in de maand ervoor voor 50 euro of meer besteld hebben. Heb je geen bestelling gedaan? Dan kun je hem ook kopen voor 15 euro!


 Voor de maand februari is het de 'Fancy Flora Suite' die centraal staat! Mijn kaart zie je op de afbeeldingen hieronder en een sneakje van de andere werkstukken.




Ik ga komende week iedereen die in januari iets besteld heeft, deze PDF mailen! Bestellen kan via een opmerking bij dit bericht of een persoonlijk berichtje. Iedereen die in februari besteld krijgt straks de nieuwe bundel van maart, begin maart.

Helaas kun je niet kiezen welke PDF je wilt ontvangen als je besteld hebt, dit is automatisch de PDF die voor die maand is samengesteld door het team, voor al onze klanten hetzelfde
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en er iets uit kunnen halen!!

 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

'n Fijne dag!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 13 januari om 19.00u.

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in januari een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Fancy Flora' PDF in een e-mail! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


JANUARI EN FEBRUARI is het Sale-a-Bration!! 
Je zoekt dan bij iedere bestelling van 60 of 120 euro GRATIS iets uit! Zie sidebar en tabs bovenaan.

2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe collectie kaartjes!! En ook lekker veelzijdig. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je, als lezer wordt verwend met zo'n prachtige serie kaartjes, dan heb je die lap met tekst echt in no time gelezen.
    Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne