vrijdag 10 februari 2023

Challenges Vrijdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Hallo!! Welkom op mijn blog op deze vrijdag! 

Een dagje later, door een paar hele drukke weken lig ik een beetje achter.. Maar deze ochtend eindelijk weer even een 'zomaar' kaartje kunnen maken! Maar wel voor een challenge ;) Hij is voor het Global Design Project #GDP380, klik HIER om naar het blog te gaan.


De challenge deze week is 'Case the Designer'. Een kaartje van mijn Nederlandse collega Janenke is het voorbeeld en jet is de bedoeling dat je die ter inspiratie gebruikt! Ik gebruikte de opzet, de volgorde van kleuren, de 'ge-brush-te' achtergrond en embellishments, maar met een andere set: Garden Birdhouses'. Deze set vond ik meteen heel erg leuk, maar had hem nog niet gebruikt! Een dubbele challenge dus voor mezelf! 


Ik heb de afbeeldingen gestempeld met Early Espresso, want ik vond zwart te hard.. En heb alles ingekleurd met Blends.

De 2e kaart van vandaag is een kaart die ik maakte voor 'Stampin' Facy Friday'. Je vindt die pagina op Facebook en Instagram en is een pagina voor en door oud-Artisan DesignTeam leden (Once an Artisan always an Artisan). 


Iedere maand krijgen we een uitdaging en voor februari was dat een schets: 


Mijn voorbeeld stond afgelopen dinsdag online en ik maakte hem met het Sale-a-Bration DSP 'Favored Flowers'. Om daar nog een extra voorbeeld mee te laten zien! Je kunt het nog GRATIS uitzoeken t/m 28 februari bij een bestelling van 60 euro.

Ik ben zelf echt niet van groen en paars, maar dit papier vind ik toch wel heel mooi :) En het mooie is, je hoeft alleen maar een tekst toe te voegen! De rest knip je uit het DSP. Deze tekst komt uit de Nederlandse set 'Echt iets bijzonders', met mooie teksten in mooie lettertypen (vind ik)..


Afgelopen week mocht ik 2 kaarten terugzien als winnaar, zo leuk! Thanks all!!!



Dat was het voor vandaag! 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Alvast een heel fijn weekend!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag 13 januari om 19.00u.

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


JANUARI EN FEBRUARI is het Sale-a-Bration!! 
Je zoekt dan bij iedere bestelling van 60 of 120 euro GRATIS iets uit! Zie sidebar en tabs bovenaan.


Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Hele mooie kaarten Yvonne. Die vogelhuisjes doen me aan voorjaar denken en die kaart geknipt uit dessin-papier is een plaatje. Mooie kleuren en leuk zoals je dat lintje verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne