dinsdag 14 februari 2023

Taco Fiësta!! Pop-up kaart en cadeauzakje

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Vandaag weer een bericht met veel foto's en niet teveel tekst ;) 

Vanochtend heb ik een kleine workshop morgen verzorgen en we hebben een pop-up kaart en een cadeautje gemaakt met de Taco Fiësta set! Ik laat ze graag hier zien! De voorkanten:


Gemaakt in echt mijn kleurtjes; de Brights!! Met een Mexicaans tintje eraan. Heel leuk om te maken!! Het cadeau-zakje is kant-en-klaar van Stampin' Up! en het label is passend bij de kaart gemaakt.


Met de oude 'Fringe-scissors' van Stampin' Up! heb ik de onderkant gemaakt. Ken je die schaar nog? Dat is alweer even geleden dat SU deze had!


De binnenkant van de kaart is een pop-up! Zodat die leuke afbeeldingen omhoog komen als je de kaart opendoet! 


De grote letters 'H' en 'B' op de voorkant zijn gemaakt met een nieuwe alfabet-set 'Classic Letters'. Deze is vanaf 1 maar verkrijgbaar en niet in een catalogus terug te vinden, maar alleen online! Op is op! 


En het cadeau-tasje past er helemaal bij door een bijpassend label te maken! 


Alles is ingekleurd met Blends!


Dat was het voor nu! Je vindt de gebruikte materialen onderaan dit bericht!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

'n Fijne dag!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 13 februari om 19.00u.

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in januari een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Fancy Flora' PDF in een e-mail! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


JANUARI EN FEBRUARI is het Sale-a-Bration!! 
Je zoekt dan bij iedere bestelling van 60 of 120 euro GRATIS iets uit! Zie sidebar en tabs bovenaan.

Opal Rounds
[154289]
€ 9,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne