donderdag 4 november 2021

Challenges Donderdag - 3 kaartjes!

 Please use the 'Translate' button on the top left to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Hallo!! Welkom op Challenges Donderdag!

Ik heb vandaag 3 kaartjes om jullie te laten zien. 3 verschillende, voor 3 verschillende challenges! Ik blijf het leuk vinden om mee te doen, vooral om mezelf uit te dagen om 'uit mijn comfort-zone' te werken.. Dat lukte deze week met 2 challenges zeker!!


Deze 1e kaart is voor de challenge van ColourINKspiration, op Facebook (klik HIER). Zij hebben weer een mooie kleurencombinatie bedacht om ons mee aan het werk te zetten, eentje die ik zelf niet zo gauw zou bedenken en dat is juist het leuke! 


Ik ben in de herfst-sfeer blijven hangen met mijn kaart en heb verschillende sets gecombineerd...


Het 1e kaartje is een winter-kaartje! Ik had de achtergrond nog liggen, welke ik bij de Facebook LIVE van vorige week maakte, dus die wilde ik nog verwerken.


Het kaartje is voor de challenge van het Global Design Project van deze week! Het is een 'CASE the designer' challenge deze week, #GDP316. Je neemt de kaart als voorbeeld en gebruikt onderdelen ter inspiratie. Het origineel is echt prachtig! 


De gekreukelde achtergrond en omgevouwen hoekjes zijn eigenlijk niets voor mij, omdat ik van de 'netjes' ben hihi.. Maar toch gedaan...


En dan de laatste kaart, deze is voor de nieuwe challenge op de Facebook Challenge-pagina van mijn eigen team, klik HIER


De opdracht deze maand is: Maak een Cute kaartje of kinderkaart.. Kortom, als hij maar schattig is!! Dit is mijn eigen uitwerking als voorbeeld, met de leuke diertjes uit de set 'Count on me'. 


Dat waren ze!! Ik zal niet alle materialen onderaan dit bericht opsommen, dat wordt een beetje veel, maar mocht je vragen hebben, laat het weten!!

Vanaf vandaag gaat ook de Stampin' Up! instap-actie in! Wil je weten wat dat inhoud? Kijk dan even in het bericht van eergisteren: klik HIER.

Tot gauw!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 november!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne