zaterdag 6 november 2021

Dankjulliewel!!!

 *DANKJULLIEWEL*

(kopie bericht van mijn post op Facebook/Instagram)

...met een beetje vertraging heb ik vanochtend mijn jaarlijkse Stampin' Up! badges mogen ontvangen ❤ Ik ben er zo blij mee ❤ Dus met gepaste trots deel ik graag dit bericht πŸ™‚
Ondanks dat het een jaar was waarin om ons heen zoveel is gebeurd, zowel binnen onze familie als daarbuiten, is het gelukt om door hard te werken mijn beste Stampin' Up! jaar tot nu toe te verwezenlijken! 26 november ben ik alweer 8 jaar demo, tijd vliegt, maar ik doe mijn werk nog steeds iedere dag met veel plezier!!
Ik begon dit bericht met 'dankjulliewel', want dat is wel op zijn plaats!! Aan mijn 3 mannen (die mij laten doen wat ik het liefste doe), aan de dames in mijn team (zoveel lieve dames die blijven plakken in ONS geweldige team ❤ ), aan mijn klanten en workshoppers (die ook zo heerlijk SU-enthousiast zijn), aan mijn volgers op diverse Sociale Media en aan iedereen die op welke manier dan ook deel uitmaakt van mijn Stampin' Up! avontuur ❤ Zonder jullie allemaal was dit zeker niet gelukt!!!
Ik hoop dat ik het nog heel lang kan blijven doen en dat jullie allemaal 'blijven plakken' in dit avontuur! Ik ga gewoon lekker door met wat ik het liefste doe! Dankjulliewel ❤

Veel liefs, Yvonne 🌺☕




4 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat Yvonne πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Yvonne! Van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al die badges, wat heb je weer hard gewerkt, ben blij
    een klant van je te zijn en mee mag delen met alle leuke video's, kitjes, en kaartenbuffetten. Ben blij je gev onden te hebben via een prijs die ik won met de SUchallence nu al weer lang geleden.Geniet er maar lekker van van al die badges.Lieve groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne