dinsdag 2 november 2021

Hof van Eden Collectie en Instapactie vanaf 4 november!

 Please use the 'Translate' button on the top left to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je langskomt :) Ik heb een extra berichtje vandaag, met een actie die vandaag is ingegaan en een NIEUWE ACTIE welke donderdag in gaat! 

Ik begin met een kaartje. Deze maakte ik tijdens een Facebook Live 2 weken geleden en had ik hier nog niet laten zien. Hij is gemaakt met de nieuwe Collectie 'Hof van Eden', welke vanaf vandaag te bestellen is, ja ook in het Nederlands, met hele mooie teksten! 


Ik maakte al eerder een blogbericht over deze nieuwe collectie, KLIK HIER om meer voorbeelden en informatie te zien! Hieronder nog even de informatie op een afbeelding.

Voor het DSP, CottonPaper en de gems geldt: op is op!! De stempelset en stansen gaan mee naar de nieuwe voorjaarscatalogus. Wil je iets bestellen? Laat het weten! Of kijk in de sidebar voor mijn online-shop. Klik op de afbeelding voor een vergroting.


VANAF 4 NOVEMBER - NIEUWE INSTAPACTIE!!!
'START MET SUPERKORTING'
Je kunt deze producten eventueel ook in je instap-pakket stoppen!!! Vanaf 4 november t/m 30 november is er namelijk een tijdelijke instap-actie!! Begin jouw Stampin' Up! avontuur in november en gun jezelf alvast een cadeau voor de feestdagen :) 


BETAAL NU GEEN 129 EURO, MAAR 100 EURO!!! 
EN ZOEK ZELF PRODUCTEN UIT VOOR 175 EURO!!!
Daarnaast ontvang je ook nog een business-pakket helemaal gratis! Met lopende catalogi, bestelformulieren en meer! Wil je meer weten? Of je inschrijven, ik help je graag!

Wil je je meteen inschrijven? 
Klik dan HIER op 4 november of daarna en stap in, in mijn 'Het SU-per Team!'. 
Meer info ook onder het tabje bovenaan deze pagina, klik HIER of mail: 
thecreativeteacup@gmail.com

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 november!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Je kunt ook op de onderstaande afbeeldingen klikken! 

Eden Dies
[157831]
€ 42,00
Garden Gems
[159277]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne