donderdag 16 september 2021

Challenges Donderdag & restjes-ideetjes

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Welkom op mijn blog, op deze zonnige donderdag!! Ik wil jullie vandaag graag wat inspiratie geven.. Met een Sale-a-Bration set en wat je kunt doen met restjes DSP (designpapier). En ik begin met een challenge-kaartje op Challenges Donderdag!


Het kaartje maakte ik afgelopen dinsdag tijdens een workshop bij mij thuis! Eindelijk weer heerlijk aan de slag met een vaste workshop-groep! We maakten 3 kaartjes en dit is er eentje van. Het is met wit potlood werken op CrumbCake cardstock (lijkt op kraft). 

Ik laat hem meedoen met de challenge van het Global Design Project #GDP309, als kleur bij zwart en wit heb ik dus CrumbCake gebruikt! Klik HIER om naar het Challenge-blog te gaan.


De set die ik gebruikt heb is 'Counting Sheep', samen met de 'Sheep dies'! Je kunt ze beide nog t/m 30 september gratis uitzoeken bij een bestelling van 60 euro ieder. 


En dan nog een hele rij foto, naar aanleiding van de Facebook LIVE (gratis online workshop) welke ik gisteren heb verzorgd (klik KLIK HIER voor mijn Facebook-pagina). Bijna iedere woensdagochtend om 10u kun je meekijken! 


Ik heb de laatste restanten verwerkt van één van beide KwartaalKits die ik zelf samenstel en te bestellen zijn. De kits voor het 4e kwartaal zijn in de maak! Dit is de kit met het 'You're a Peach DSP'. 


Eigenlijk alle producten zaten in de kit, behalve het brede witte lint en de stansjes/tekstjes. 


Het kleine kaartje is gemaakt met strookjes DSP en de grote met een ronde pons.


Het DSP heeft blauw/groene kleuren en perzik-kleuren. Ik heb het DSP in die 2 kleurstellingen verdeeld en zo 2 cadeau-setjes gemaakt! 


Deze kaart is gemaakt met een pons: de Tailored Tag punch. Het doosje is een verpakking om een rol Fruitella.

 

En? Inspirate opgedaan? Ik hoop het :) Heb je vragen of kan ik je helpen? Laat het weten! 
Maak er een mooie dag van!! 

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 20 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Bekijk alle informatie over de gebruikte producten uit dit bericht op mijn Stampin' Up! website.
Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal):  yvonnespikmans.stampinup.net

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of najaarscatalogus 2021 en Sale-a-Bration brochure online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne