woensdag 29 september 2021

KleurenKaartenTeam

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Ooooo dit werd een last-minute bericht hihi... Ineens bedacht ik me gisterenavond dat het al de laatste woensdag van de maand was en dat terwijl ik het toch  echt ook opgeschreven had... Dus gauw aan de slag voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Klik HIER om naar haar blog te gaan, te zien wat ze zelf heeft gemaakt en wat de andere deelnemers hebben gemaakt! Ze koos dit keer zelf de kleurencombinatie!!

De twee kleuren van deze maand zijn: staalblauw met geel! Ik spreek met deze challenge meestal met mezelf af om een set te gebruiken die ik nog niet of nauwelijks heb gebruikt en dat werd de Nederlandse set van Stampin' Up!: Pinguïnpret! Met de grappige pinguïns en leuke, Nederlandse teksten! Ik kan de abeelding niet inladen onderaan het bericht, vandaar hier de afbeelding van de Nederlandse set, ook los verkrijgbaar.



De kleuren van deze maand zijn SU-per te gebruiken met deze set! En alle stempels die je ziet zitten erin. Ik heb alleen de grote, gestanste, sneeuwvlokken-embellishments (zo, dat is een woord voor Scrabble hihi) toegevoegd. Je leest alles over de producten die ik gebruikt heb onderaan dit bericht. 


Ook de binnenkant werd bewerkt, met de ballonnen en strookjes papier.


Leuk he?! Die pinguïn? Ik word er wel vrolijk van!! 

Ik ben heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft! Ik ben nog bezig met de laatste voorbereidingen en het maken van de filmpjes voor het KaartenBuffet @ Home op World CardMaing Day komende zaterdag! Mocht het goed verlopen, kan ik vanavond al een rondje maken en anders wordt het morgen.. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende, maandag 4 oktober!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Je kunt ook op de onderstaande afbeeldingen klikken! 

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

20 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Wat een super leuke winterkaart is dit! En helemaal in de KKT-kleuren. Opdracht is helemaal geslaagd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaart in deze toffe kleurencombinatie. Heel mooi gemaakt en ontzettend leuk met het scrabble-waardige-woord. Dat geeft de kaart een extra dimensie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en lief kaartje en wat een enige set is het. Die pinguïn is te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart, alle seizoenen komen in deze KKT aan bod.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart Yvonne, lekker winters maar toch zonnig met de KKT-kleuren !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap om zo last minute zo'n mooie kaart te maken! Heel leuk met die pinguïn. Mooi gedaan in de KKT-kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart in de KKT kleuren Yvonne!
    mooi is ook de binnenkant!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de penguin en de vrolijke ballonnen. Ook nog een fraaie binnenkant!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart, zou je niet zeggen dat dit een last minute exemplaar is, gaaf! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof kaartje Yvonne!! En die stempel past er super bij.
    Echt niet te zien dat je die gisteren past maakte.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje met de pinquin! Een leuke serie ook! Mooi gemaakt en dat op het nippertje! Goed hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel cool kaartje in de kleurtjes van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje met deze pinguin in KKT kleurtjes. Het handige van pinguins is dat ze zwart/wit zijn zodat je ze met elke kleur kunt combineren ha ha. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend tafereeltje in de KKT kleuren. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk deze pinguïn verjaardagskaart. Ze hoeven dus niet altijd op een kerstkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt gelijk; deze set past prima bij deze kleuren, leuke en vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en vrolijk winters kaartje Yvonne...zo leuk met die schattige pinguins...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh, hoe leuk is deze geworden, zeg ! helemaal mooi en tof is ze geworden
    blij dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Wat een gave combinatie en je denkt bij een pinguïn gauw aan een kerstkaart, maar dit kan helemaal! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne