maandag 27 september 2021

Dutch Card Lovers

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Goedemorgen!! Een nieuwe week is weer begonnen en gisteren ook een nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers blog! Klik HIER om naar het blog te gaan, de voorbeelden van de andere DesignTeam leden te zien en mee te doen!!

De opdracht van deze keer is: Maak een kaart met Kraft-papier. En dit is mijn bijdrage geworden:


Ik maakte een kerstkaartje met alleen maar kraft-kleurig papier als ondergrond. Bij Stampin' Up! hebben we de kleur 'Crumb Cake' welke veel op kraft lijkt. 


Ik heb met Cherry Cobbler de CandyCanes gestempeld. De bloem is gestempeld met Versamark en bewerkt met witte embossingpoeder en ingekleurd met watercolor-potloden en een waterpen. Dit is de WhiteWash-tchniek. Kijk voor alle gebruikte materialen onderaan dit bericht.


De tekst komt uit de Nederlandse Stampin' Up! set 'Fantastische Feestdagen' en is verwerkt op Mossy Meadow met Versamark en witte embossingpoeder.

Dat was het voor vandaag!! 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 27 september!
DE ALLERLAATSTE VERZAMELBESTELLING tijdens de SALE-A-BRATION!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Je kunt ook op de onderstaande afbeeldingen klikken! 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Wonderful Gems
[153536]
€ 9,75
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

7 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne