woensdag 30 december 2020

KleurenKaartenTeam

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is de laatste woensdag van de maand!! En van het jaar.. Het is 30 december! Wat een jaar hebben we gehad... Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar ons zal gaan brengen.. Dat zien we vanzelf!

Maar nu eerst de laatste keer dit jaar een KleurenKaartenTeam bericht! Kijk op het blog van Martina, voor iedereen die meedoet en om te zien wat Martina zelf gemaakt heeft, klik HIER.


De kleuren van deze maand zijn: warm geel en 'speciaal groen'. Voor mij zijn dan de Stampin' Up! kleuren Mango Melody en Pretty Peacock! Op bovenstaande foto is de Peacock iets te fel, op de foto's hieronder komt hij meer overeen zoals hij echt is en zo zit hij dichtbij de gewenste kleur!


Ik heb de nieuwe set 'Snailed it' gebruikt! Deze kan ik vanaf komende dinsdag, 5 januari, voor je bestellen! Ook de paddenstoeltjes zitten in de set, zowel stempels als stansen. En bestel je vanaf 5 januari voor 60 euro of een veelvoud? Dan mag je ook nog GRATIS producten uitzoeken, uit de speciale Sale-a-Bration brochure!!


Ik vind deze slakjes wel echt heel leuk! Op de gestempelde oogjes heb ik wiebeloogjes geplakt! 


De gestempelde padenstoeltjes op de postzegel-achtergrond heb ik zwart-wit gelaten, de figuurtjes op de voorgrond zijn in kleur!


Ook de binnenkant van de kaart heeft een afbeelding..


Ik maakte nog 3 kaarten met deze 2 kleuren, de laatste kerstkaartjes! Het werden echte CAS-kaartjes (Clean and Simple), met de Coming Home set. Ik vind de Beetle (kever) zo leuk! Ik heb zelf een gele gehad, dus dat was niet zo moeilijk :) Ik kwam erachter dat de kleuren op de foto's niet goed zijn, maar de kaartjes waren al verstuurd! Nouja, het gaat om het idee!!

 


Het laatste kaartje kreeg een passepartout gemaakt met één van de huisjes-stansen uit de set.

Dat was het voor vandaag! Ik wens je nog twee hele fijne, laatste dagen van het jaar! Eet niet teveel oliebollen en op naar een nieuw jaar! Vol creativiteit en hopelijk gezondheid! 
Tot volgend jaar!!


 Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! De nieuwe producten kan ik erbij zetten vanaf 5 januari en de producten die niet meer te bestellen zijn, heb ik weggelaten..

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in aantocht! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is DINSDAG 5 januari al heel vroeg. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk maandag 4 januari voor 20.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

20 opmerkingen:

  1. toffe kaartjes voor het KKT! Ik vind het altijd leuk om te zien hoe je je kaarten opbouwt, bijzonder mooi!
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gave kaartjes in deze kleurencombi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supertoffe kaartjes laat je ons zien. Je CAS kaartjes zijn ook heel gaaf.
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een kaarten heb je gemaakt, zoveel werk en het resultaat mag er zijn.
    Fijne eindejaarsdagen
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kaarten heb je gemaakt, Yvonne! Knap zeg, zoveel! En mooie kleuren, dat peacock is precies goed!
    Google doet moeilijk, maar ik kan gelukkig wel reageren.
    Hij noemt me alleen "unknown"... nou ja!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer gave kaartjes gemaakt Yvonne.....prachtig!
    Leuk setje van de slakjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij lekker bezig geweest. Super leuk!! Ik ben helemaal fan van die lieve slakjes.
    Fijne jaarwisseling!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartjes, ik ben fan!! ze zijn super leuk.
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer top !!!!
    Fijne jaarwisseling!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje is de eerste kaart. De anderen zijn ook top!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes allemaal! Zo grappig die slakken, dat is inderdaad een leuk setje! Voor jullie ook gezellige jaarwisseling en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes zijn het! Het is wel raar dat ik jouw blog niet meer in mijn leeslijst zie. Misschien heb je wel gedacht dat ik je niet meer volg, maar dat is niet zo, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn super leuke kaartjes geworden Yvonne...zeker die Cas kerstkaartjes zijn super gaaf met die schattige autootjes!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke en grappige kaartjes zijn het geworden. Mooi gedaan.
    Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, wat een leuke grappige kaartjes, vooral de eerste is superleuk geworden ! mooi te zien , hoe jij hebt uitgeleefd met deze moeilijke kleurtjes,
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    nog fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker vrolijk, dat mag ik wel, de CAS kaartjes zijn TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten maakte je. En wat en leuke en speelse opbouw zeg. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Yvonne,

    Super leuke serie kaartjes maakte je in de kleuren van deze maand. Vrolijk, feestelijk, helemaal top!

    Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel schattig en grappig. Mooi zwart-wit verwerkt met de kleuren. Topwerk! X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne