donderdag 31 december 2020

Challenges Donderdag en Fijne jaarwisseling!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Daar gaan we: de laatste dag van het jaar!! En wat voor jaar... Maar goed dat we dat een jaar geleden allemaal niet wisten.. Maar er zijn ook mooie dingen gebeurd het afgelopen jaar! Voor onszelf was de verhuizing de grote verandering. We zijn nog steeds bezig met klusjes en dat heeft ons wel van de straat gehouden! Wat Stampin' Up! betreft, ik mis enorm het geven van mijn workshops, maar ik heb wel online één en ander gedaan, dus er komt toch ook weer iets voor in de plaats! En zo kunnen we toch met onze hobby bezig zijn! En ik met mijn werk ;) We gaan gewoon door!!! Komende dinsdag gaat de nieuwe catalogus in en ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik! De eerste bestellingen zijn binnen, dus ik kan weer heerlijk aan de slag!

Vandaag heb ik toch nog een kaartje om te laten zien, voor de challenge van het Global Design Project! Die loopt 2 weken en ik ben nog net op tijd. Klik HIER om naar het blog te gaan.


Het is deze week de bedoeling deze week #GDP272 om het voorbeeld te 'casen'. Je gebruikt het ter inspiratie en geeft er je eigen draai aan! Ik heb voornamelijk de kleuren gebruikt.


Ik heb twee nieuwe sets gebruikt voor deze kaart, waaronder 'Art gallery'. Daarbij hoort de stans 'just wat to say' en de stempel 'Happy Birthday'. Ik heb de letters ook uit een velletje foam gestanst en zo komende letters mooi omhoog!


Ik stempelde in zwart de bloemen en bladeren uit de set 'A touch of Ink', gedeeltelijk met masken (afdekken) van afbeeldingen, om een boeket te maken. Daarna heb ik de letters uitgestanst, toen pas gekleurd met inkt en de nieuwe borstels. Als laatste dus met foam opgeplakt.


De kolibrie heb ik gekleurd met Blends en als laatste de opliggende letters en de kolibri voorzien van een glitterglaagje met de Wink of Stella!


De set 'A touch of Ink' is een set die je kunt verdienen tijdens Sale-a-Bration! Deze krijg je GRATIS bij een bestelling van 375 euro of meer! Dit kan een bestelling van jouzelf zijn of een gezamenlijke bestelling met jou als hostess! De set bestaat uit 2 velletjes stempels en de afbeeldingen zijn in het echt groter dan op het doosje (afgebeeld op 65%).


Dat was het bericht van vandaag! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling vanavond! Met mensen om je heen van wie je houdt en met de beste wensen voor een heel nieuw jaar vol creativiteit en hopelijk gezondheid! Tot volgend jaar!!

 Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! De nieuwe producten kan ik erbij zetten vanaf 5 januari en de producten die niet meer te bestellen zijn, heb ik weggelaten..

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in aantocht! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is DINSDAG 5 januari al heel vroeg. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk maandag 4 januari voor 20.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit verjaardag kaartje Yvonne leuk die teksten erop en een hele mooie kolibrie die je weer prachtig heb ingekleurd
    groetjes
    en een hele fijne jaarwisseling
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Yvonne!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een mooi, goed, creatief nieuwjaar toegewenst, dat alles maar weer een beetje 'normaal' mag worden.
    In ieder geval kom ik weer langs om te genieten van je mooie creaties. Hoewel nu meer op IG moet ik eerlijk toegeven ;-)
    Lieve groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne