zondag 12 september 2021

Dutch Card Lovers

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Een berichtje op zondag! Met 2 kaartjes voor de nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers blog. Vandaag begint mijn challenge, welke ik mocht verzinnen: Maak een kaartje met groente en/of fruit erop! Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan voor het originele bericht!

Ik had eerst een kaartje met citroen en limoen erop, maar toen ik die op ons 'achter de schermen blog' plaatste, zag ik dat er al 2 dames waren met hetzelfde fruit, dus besloot ik een 2e kaartje te maken. Dat is deze geworden:


Ik gebruikte alleen de set 'Sweet as a Peach' en maakte er verschillende soorten fruit mee! Dit had ik al eerder gedaan voor mijn 6e KaartenBuffet @Home (klik HIER voor het bericht, met meer ideeën!). Zo kun je jouw set veelzijdiger gebruiken!


De randen komen uit de stansset 'Penned Flowers'.


En hieronder de kaart met citroen/limoen. De punch is retired, maar nog steeds leuk! Hij staat nog in de koopjeshoek (klik HIER, afgeprijsd van €22,00 voor €13,20). En ik combineerde hem met de 'jar' uit 'Jar of Flowers' en takjes uit 'Sweet Strawberry'. 


De letters zijn gemaakt met het 'Playful Alphabet', zo leuk om mee te spelen..


Ik heb dus diverse sets/producten gecombineerd tot één kaartje. Je vindt onderaan een overzicht van de belangrijkste producten die ik gebruikt heb.


En? Inspiratie? Doe gezellig met ons mee!! 
Fijne zondag!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 13 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of najaarscatalogus 2021 en Sale-a-Bration brochure online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

6 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt voor deze leuke challenge Yvonne. Die citroenkaart is zo mooi in die frisse kleuren en de opbouw van beide kaarten vind ik ook top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind allebei je kaarten erg gaaf geworden, Yvonne, mooi gecombineerd ook die limoenen/citroen kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide zijn helemaal geweldig weer Yvonne, leuke challenge ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaartjes Yvonne! Ik had in eerste instantie niet eens in de gaten dat je het eerste kaartje met de Sweet Peach stempel gemaakt had. Superleuk 'out of the box' gedacht, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer 2 schitterende kaarten gemaakt. Zo verschillend. De eerste is toch mijn favoriet. Die kleuren springen er echt uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne