woensdag 26 mei 2021

KleurenKaartenTeam mei

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je langskomt! Het is de 4e woensdag van mei en dus is het tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina!! Klik HIER om naar haar blog te gaan, om te zien wat ze zelf heeft gemaakt en wie er allemaal meedoen! 


De kleuren van deze maand zijn: Paars en Neongroen! Een hele vrolijke en frisse combinatie en ik gebruikte de foto's als inspiratie, dus ging ik met bloemen aan de slag. Ik gebruikte nieuwe Stampin' Up! producten: de nieuwe set/bundel Artistically Inked en de achtergrond stans 'Stitched Greenery'. 


Het was de eerste keer dat ik ermee werkte en zeker niet de laatste keer!! Je vindt alle informatie over de producten en bestellen onderaan dit bericht.


Ik heb normaal gesproken niet zo veel met paars, maar zo in deze combinatie is het toch wel heel mooi! Ik ben benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft! Ik weet niet zeker of het me vandaag al gaat lukken bij iedereen langs te komen, maar dat doe ik in ieder geval zo snel mogelijk! 

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 31 mei (laatste dag van de instap-actie!!).
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Artistic Dies
[155371]
€ 42,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

20 opmerkingen:

  1. Prachtig bloemenkaart en desuper mooie strik erbij maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Yvonne....zo gaaf met de paarse strik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie van bloemen en kleuren, een genot om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Yvonne!! Echt een toffe afsluiter onderaan de rij.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrond en die strik maakt je kaart helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, Yvonne! Die grote strik is ook erg mooi erbij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe bloemenstempels! je hebt er een wondermooi KKT-kaartje mee gemaakt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je PRACHTIGE bloemenkaartje ook al op Insta bewonderd Yvonne.....ik houd wel van paars en zeker zoals jij e.e.a. hebt gebruikt.....SUper.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bloemenkaart en wat een leuke achtergrond, zo fijntjes 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje! Mooie bloemen en deze kleuren vind ik prachtig bij elkaar. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een prachtige combi van gemaakt. EN die achtergrond is ook gaaf....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachitg Yvonne
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige kaart in de gevraagde KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje in deze KKT kleurtjes Yvonne.. zo een leuke stitched achtergrond heel mooi die gestempelde bloem en het paarse lint maakt het helemaal af...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel erg leuk en stijlvol kaartje heb je gemaakt, mooi en geslaagd !
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou jou kaart is prachtig en de kleuren ook. Prachtige stempelset, mooi gemaakt en het paarse lint maakt het compleet. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is heel mooi geworden.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Yvonne,

    Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

    Wat een leuke lentekaart maakte je! Helemaal geslaagd met al die fijne details...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ben ik dan eindelijk. Ik doe mijn rondje in stukjes omdat het hier zo druk is met de kinderen en ik achter mijn scherm altijd in slaap val, dus ik probeer het zondagochtend terwijl iedereen nog slaapt...
    Je kaart is super mooi. Lekker fris! Een mooie afsluiter van het KKT rondje dat me eindelijk gelukt is. Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Yvonne,
    Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de KKT kleuren.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne