maandag 24 mei 2021

Dutch Card Lovers - Nieuwe challenge!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Na een pauze van een paar weken zijn we er weer: het DesignTeam van DutchCardLovers! Met een nieuwe challenge natuurlijk :) Deze keer is challenge: de Bokeh-techniek! De voorbeelden en linkjes naar filmpjes vind je op het DCL-blog, klik HIER. Dit zijn mijn uitwerkingen, ik maakte er twee:


Het Bokeh effect is een beetje als met half-dichtgeknepen ogen naar een kerstboom met lichtjes kijken, dan zie je van die witte bollen.. Snap je wat ik bedoel?? 


Ik maakte twee kaarten met nieuw DSP van Stampin' Up!: Bloom where you are planted DSP (designpapier). Daarop staan mooie afbeeldingen van planten in potten en heb je mooie achtergronden. Ik heb één van die achtergronden als basis gebruikt voor de Bokeh-techniek. Je kunt natuurlijk ook helemaal zelf je achtergrond maken!! Maar ik was weer eens eigenwijs hihi...


Ik maakte de Bokeh-dots met een nieuwe stempelset: Watercolor Shapes!! Dus niets met masks, maar met stempels en de witte Craft inkt van Stampin' Up! Het 1e kaartje met de cirkels en het tweede kaartje met vierkantjes!


De kaart heeft dezelfde opzet, maar is net anders, met andere plantjes en de vierkantjes erop.


Hieronder zie je de benodigdheden en uitgebreider onderaan dit bericht!


Zo maak je snel en simpel het Bokeh-uiterlijk op een kaart!
Leuk dat je langskwam vandaag!! Woensdag ben ik er weer met een bericht voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Tot dan!

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG maandag 24 mei.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

7 opmerkingen:

  1. Super leuke set Yvonne. Leuk om deze techniek op het designpapier te doen en ook gaaf dat je vierkantjes gebruikt inplaats als de standaard rondjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je laat zien dat je niet zelf aan de slag hoeft om een achtergrond te maken. Heel geslaagd, jouw Bokeh inspiratiekaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Yvonne, een goede tip om de techniek zo te gebruiken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om het papier als achtergrond te gebruiken. De vierkantjes geven weer een heel ander effect. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee Yvonne om dessinpapier als achtergrond te gebruiken en ik wist niet dat hiervoor ook al stempelsets op de markt waren maar het bokeh-effect is prima te verkrijgen met stempels. Ook leuk dat je er een voorbeeld met vierkantjes bij gedaan hebt! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook op designpapier staan de bokeh bollen prachtig, mooie set is dit en twee prachtig kaarten! De vierkantjes zijn ook erg leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk om die bollen op dessinpapier te stempelen, ook grappig met de vierkantjes... mooie stempels met dat waterverfeffect.
    is er bij SU ook geen bokeh-achtergrondstempel? Maar die zou vast niet zo mooi uitkomen op je DP.
    toffe kaartjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne