donderdag 27 mei 2021

Challenges Donderdag & Bedankje aan jou!!!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is donderdag! En tussen alle bedrijven door ben ik toch even gaan zitten om een kaartje te maken deze week! Hij is voor het 'Global Design Project', klik HIER om naar het blog te gaan en de prachtige voorbeelden van deze week te zien! Dit is mijn kaartje:


De challenge van deze week is een kleuren-Challenge, met 3 van de 5 
nieuwe InColor kleuren:


Ik had nog wat afdrukjes liggen van de set 'Oh Snap', met de krokodil. Deze set gaan ons komende maand verlaten en is dus nog maar kort te bestellen. Dus een kaartje ermee maken, geeft misschien nog wat inspiratie!! Ik knipte de krokodil doormidden en maakte een passepartout waar hij als het ware doorheen klimt!


Gisteren heb ik weer een Facebook Live gegeven: Thee en Kaart op woensdagochtend 10u. Dit doe ik bijna iedere woensdag en is voor iedereen toegankelijk! Op mijn Facebook-pagina, klik HIER. Je kunt ze ook altijd terug kijken als je er niet live bij kunt zijn!


Ik maakte gisteren met de KwartaalKit met de 'Seashells' (die ik ieder kwartaal zelf samenstel) twee verschillende 'shaker-cards', schudkaarten! De eerste was een 'easy shaker-kaart', gemaakt met een kaarten-zakje:


De 2e kaart was een 'traditionele' met een zelfgemaakt shaker-gedeelte:


En dan nog een bedankje aan jullie!!!


(kopietje van mijn Social Media)

...ik zeg het bijna nooit... Maar ga het nu toch zeggen: ik ben best een beetje trots op mezelf
Ik ben gisteren binnen Stampin' Up! gepromoveerd naar GOUD!!! Als demonstrator heb je een titel en als je bepaalde omzetten haalt en een team opbouwt, dan kun je hogere titels bereiken. Je begint bij Brons, Brons Elite, Zilver, Zilver Elite, Goud en hoger. Doordat een downline van mij gisteren Zilver Elite werd (nogmaals: echt SU-per gedaan Ingrid!!!) en ik alle andere benodigdheden voor promotie al gehaald had, werd ik gisteren goud! Wie had dat ooit gedacht...
Daarom is een dankjewel meer dan op zijn plaats!! Aan iedereen die een deel uitmaakt van mijn Stampin' Up! avontuur: DANKJEWEL!!!! Want zonder jullie zou dit NOOIT gelukt zijn!! Ik kan dit alleen dankzij mijn familie, team, klanten, volgers etc. En ik hoop het nog heel lang te kunnen blijven doen!! Ik ben heel dankbaar dat ik iedere dag mag doen wat ik het liefste doe!!!

Tot gauw!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 31 mei (laatste dag van de instap-actie!!).
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Krokodil kaart:

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Seashells schudkaarten:
Window Sheets
[142314]
€ 6,00
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

  1. prachtig is je kaartje geworden Yvonne, zo leuk met die draak die door de cirkel zwemt...en hij hapt ondertussen een aantal visjes naar binnen
    Gefeliciteerd nog met je promotie bij Stamping Up...fijn dat het goed draait, maar je zet je er ook 200% voor in volgens mij...KNAP hoor!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje met in de hoofdrol "Snappie".
    Ook de schudkaartjes zien er mooi uit.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, de kaart waar de krokodil doorheen loopt. Ik zou trouwens niet graag een krokodillenkus krijgen. Je schudkaarten zijn mooi geworden.
    Gefeliciteerd met je promotie bij SU.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne