donderdag 15 april 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous,old blog.


Hallo!! Welkom op een nieuwe Challenges Donderdag! 

De afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest om alle nieuwe catalogi verzendklaar te maken. Vandaag en morgen gaan ze allemaal mee naar de post, dus ze komen eraan!! Hoop dat mijn Dymo mee wil werken, want het postzegels printen lukt even niet... Maar dat komt vast gauw weer goed!!

Ik heb vandaag twee kaartjes voor jullie! De eerste slimline kaart is voor de nieuwe challenge van het Global Design Project. Klik HIER om naar het blog te gaan.


De challenge is een kaartje maken met het thema van deze week: By the sea! #GDP287. Daar kon ik wel wat mee! Dus ik ben er vanochtend even goed voor gaan zitten.. Het hondje uit de 'Hot Dog' set heb ik gebruikt voor de challenge #sttcchallenge van  'Stamping Trough the Catalogue' op Facebook en Instagram. Zij vragen vandaag te werken met de leuke set.


Ik heb diverse sets door elkaar gebruikt! In ieder geval dus 'Hot Dog' uit de voorjaarscatalogus, maar ook 'Friends are like Seashells' en 'Sailing Home'. Prima match toch??


Het 2e kaartje maakte ik gisteren tijdens mijn Facebook LIVE uitzending (op mijn 'The Creative Teacup' pagina), als reminder voor de challenge van mijn team (ook op Facebook, klik HIER). Daar loopt de challenge 'Maak een ronde kaart' nog t/m 25 april.


Ik maakte een mini Easel-card met de KwartaalKit (die ik samenstel) met de ijsjes erin! 


Dat was het voor nu! Ik ga gauw nog even verder worstelen met de Dymo! 

Dan kunnen de catalogi weg ;) Fijne dag nog!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 19 april.
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 

1 opmerking:

  1. ha Yvonne,
    ik vind ze allebei weer gaaf, maar die eerste vind ik me toch een partijtje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne