zaterdag 17 april 2021

Nieuwe InColors - 5 kaartjes

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous,old blog.


Heb jij ze al gespot?? De 5 nieuwe kleuren van Stampin' Up!?

Ieder jaar komen er 5 nieuwe kleuren in het assortiment en gaan er 5 het assortiment verlaten. Dit zijn vaak mode-kleuren, maar er zijn ook echt wel favorieten bij. Zo vond ik de Pretty Peacock zo mooi uit de serie die ons gaat verlaten... Maar ik ben helemaal blij met de nieuwe 5!! Ik heb 5 kleine kaartjes gemaakt van 10x10cm. Allemaal met dezelfde lay-out, maar ieder met één van de vijf kleuren!


Ik laat de kleuren hieronder apart even zien. De kleur kan iets vertekenen..
De eerste is Pale Papaya:


Polished Pink:


Fresh Freesia:


Soft Succulent:


En last but not least: Evening Evergreen!!


En? Wat vind je ervan? Heb je al een favoriet?


Ik maakte de kaartjes met de nieuwe bundel 'Hand-penned' met stempels en stansen! 
Er zit in de serie ook nog heel mooi DSP (designpapier). Alles is terug te vinden in
de nieuwe jaarcatalogus 2021-2022!! 

Ik heb de afgelopen dagen alle catalogi verzonden, naar mijn vaste klanten, hopelijk komen
ze goed aan! Wil je ook een catalogus ontvangen? Laat het weten! Ik help je graag!

Een heel fijn weekend en maandagavond ben ik er weer met een bloghop!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 19 april.
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne