zondag 11 april 2021

Dutch Card Lovers nieuwe challenge en Nieuwe InColor kleuren!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Let op! Lange post met foto-tutorial!!

Hallo! Leuk dat je (weer) even langskomt! Het is weer zondag en alweer twee weken geleden dat de vorige challenge in ging, dus vandaag een nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers!!

 Het is de challenge van mede DesignTeam lid Rosalien en het is de bedoeling dat je een houtnerf-achtergrond gebruikt op je kaart! Klik HIER om naar het Challengeblog te gaan en te kijken wat de andere dames gemaakt hebben!


Dit is mijn kaartje geworden! Ik heb de achtergrond zelf gemaakt met een embossingfolder. Ik gebruikte de Nederlandse Stampin' Up! set 'Bijzondere Zonnebloemen' voor het opwerken van de kaart. Deze mooie set blijft nog een jaartje bij ons!


Ik leg je hieronder uit hoe je de achtergrond zelf kunt maken!


Wat heb je nodig? Wit cardstock (Basic White), inkt (ik gebruikte Cinnamon Cider), een Brush, embossingfolder met houtnerf (gaat ons verlaten en is helaas inmiddels al uitverkocht), stansmachine en schuurpapier.

Stap 1: Kleur het cardstock met de Brush en inkt. Ik heb het bewust heel ongelijkmatig gedaan, met aanzetten, omdat ik dat wel vond passen bij hout.

Stap 2: Draai het gekleurde cardstock tussen de embossingfolder door de stansmachine.

Stap 3: Schuur de opliggende, geëmbosste delen met schuurpapier op, zo komt de witte kleur er doorheen en krijg je een 'oud uiterlijk'. 
Je kunt dit natuurlijk met alle soorten kleuren inkt en verschillende embossingfolders toepassen!!!

Natuurlijk kun je ook DSP met een houtafdruk gebruiken! Ik maakte een aantal weken gelden deze kaart met het 'In Good Taste DSP'. Ook dit blijft in ons assortiment! 


Doe ook gezellig mee!!

En dan nog een klein extraatje bij dit bericht! Gisteren was het online evenement voor demonstratrices 'OnTour'. 10 dames uit mijn team deden ook mee en ik stuurde ze een envelopje met een kaart en een pakketje met slingers, ballonnen en confetti, want ja, we moeten er toch zelf een feestje van maken! En dat is gelukt! Het was echt heel gezellig!!


Hierbij vast een sneakje.. De nieuwe InColor kleuren 2021-2023!!! Mijn camera geeft ze wat feller weer dan ze zijn, vandaar links de kleurtjes zoals ze zijn. Het gaat even om het idee!


Dat was het voor vandaag! Geniet van je zondag en tot gauw!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSDAG 13 april, i.v.m. de vanaf deze dag te bestellen nieuwe Paper Pumkin 'Bouquet of Hope'! 
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 

Klik op de producten hieronder om ze te bekijken en/of te bestellen in mijn online webwinkel:(helaas is de embossingfolder al uitverkocht) 

Sunflowers Dies
[152704]
€ 40,00
Blending Brushes
[153611]
€ 14,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boeket heb je gemaakt tegen die "houten" achtergrond Yvonne. Echt een plaatje en zo mooi die waterdruppels op het hout, net echt. Leuk dat je ook laat zien hoe je hout gemaakt hebt, dank je voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig jouw achtergrond en sowieso je hele kaart! De Zonnebloemen passen hier heel mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Yvonne! Ik had deze stempelset ook klaar liggen voor bij mijn achtergrondje maar hem uiteindelijk niet gebruikt. Bij zonnebloemen denk ik namelijk ook meteen aan zo een houten schutting erachter. Heel gaaf gedaan en leuk om te zien hoe je je achtergrondje gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en duidelijk die uitleg. Erg leuk te zien met inkt en dan embossen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Yvonne!! Prachtig met die embossingfolder. En super opgemaakt met dat prachtige boeket.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne