dinsdag 16 februari 2021

Snelle post... Of juist langzaam??

 Vandaag een snelle post (in het Engels) voor jullie met langzame post (in het Nederlands)!! Even een woordgrapje tussendoor :) Ik moet zo de deur uit, maar ik wilde toch nog even een rij kaartjes laten zien.. Deze kaartjes heb ik gemaakt voor 2x een Facebook LIVE op woensdagochtend en voor mijn KaartenBuffet@Home op zaterdag 30 januari! Een heeeeele rij slakken-post!!! Slakken-inspiratie!! 

Niet alle foto's zijn even duidelijk, er is iets mis gegaan met mijn camera-instellingen, maar toen ik daar achter kwam, waren de meeste kaartjes al verstuurd... Nouja, het gaat om het idee zullen we maar zeggen :) 

Lijkt het je ook leuk om op woensdagochtend LIVE mee te knutselen? Wordt dan lid van mijn speciale VIP-pagina op Facebook en schuif gezellig aan tijdens THEE EN KAART op woensdagochtend om 10u! Kun je dan niet? Geen probleem! Want de filmpjes blijven online staan, zodat je deze later terug kunt kijken! Klik HIER om naar de pagina te gaan.

En dan hieronder de kaartjes! Ik moet gaan, dus ik wens je een heeeele fijne dag, maak er wat van en tot gauw! 

(Vanaf morgen iedere dag 'Sale-a-Bration Countdown'! Iedere dag inspiratie met de Sale-a-Bration items, want deze loopt nog maar anderhalve week! Het groene kaartje in de rij hieronder is met het Berry Delightful DSP uit de SAB gemaakt.)

Liefs, Yvonne

















5 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes! Yvonne

    Hoezo slakkengangetje...je hebt de vaart er goed in...

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaartjes heb je gemaakt Yvonne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie, de een nog mooier dan de ander! De groene en die met de cirkels zijn mijn favorieten.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaartjes heb je gemaakt ! top !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige leuke kaartjes! Vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne