zondag 14 februari 2021

Dutch Card Lovers - Nieuwe challenge & Happy Valentinesday!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Happy Valentinesday!! Fijne Valentijnsdag! Het is 14 februari vandaag, de dag van de liefde. Iets verder naar beneden zie je kaarten speciaal voor deze dag. Maar ik begin met een kaart voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Deze keer mocht ik de challenge verzinnen en dit is het geworden:

Maak een slimline kaart (dubbelgevouwen 10x21cm) met bloemen erop! Hoe je de kaart opwerkt, mag je helemaal zelf bepalen! Mijn voorbeeld zie je hieronder, de kaarten van de andere dames van het DesignTeam zie je op het challenge-blog, klik HIER. Dit is mijn voorbeeld-kaartje geworden:


Ik wil de komende 2 weken voorbeelden maken met de Sale-a-Bration producten! Want de Sale-a-Bration loopt nog maar 2 weken! Op deze kaart zit het 'Oh so Ombre' DSP (groene met bolletjes).


Het zwart-wit papier, inclusief de bloemen (ingekleurd met Blends) komen uit het 'True Love' DSP. Dus 'verstopt' ook een beetje Valentijn in deze kaart ;) Het is prachtig DSP, vooral de bloemen! Ook de binnenkant van de kaart is versierd:

Ik maakte een hele stapel Valentijns-kaartjes! Zowel voor vriendinnen als voor alle (1e-lijns) dames in mijn team! Toch even een hart onder de riem in deze rare tijd.. Het is alweer een jaar geleden dat we de laatste gezamenlijke team-avond hadden.. Jee wat mis ik dat...


Het is een kaartje geworden met stempels uit de set 'Lots of Heart' en een tekst 'We're in this together' uit de Sale-a-Bration set 'Heal your Heart'. Deze kun je (net als het 'Oh so Ombre DSP') nog gratis uitzoeken bij een bestelling van 60 euro, t/m 28 februari! 


Het was een hele stapel!! 


Mijn teamleden (downlines) kregen allemaal een kaart met een pakketje, maar wat dat was, kan ik nog niet laten zien, want ze zijn helaas nog niet allemaal aangekomen.. De post doet er helaas echt lang over in veel gevallen..

Dat waren de kaarten voor vandaag! Meer Sale-a-Bration inspiratie volgt gauw!
Hieronder vind je alle gebruikte producten in een overzichtje. Morgen (maandag 15 februari) doe ik weer een verzamelbestelling. Dus als je iets mee wilt laten komen, laat het weten!!

Fijne zondag & Valentijnsdag!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Kaart 1 'Dankjewel': 
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00




De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 15 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandagmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

6 opmerkingen:

  1. Je bloemenkaart is prachtig alsook je valentijn kaartjes. Daar zal je heel wat mensen mee blij maken denk ik.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een gave slimline kaart Yvonne.....schitterend!
    Ook je valentijnskaartjes zijn pravchtig....je hebt goed je best gedaan!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge hoor! Jouw kaart is prachtig wat heb je die bloemen mooi ingekleurd, fantastisch!
    Je valentijnskaartjes zijn ook hartstikke leuk geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten Yvonne , maar je bloemenkaart vind ik echt supermooi!! Wat een prachtige bloemen en die tint!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge had je verzonnen Yvonne en je voorbeeldkaart is prachtig! Leuk ook je valentijnskaartjes, het is allemaal heel Amerikaans dat Valentijn maar ik vind het wel leuk dat het is overgewaaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zit jij in een heerlijke flow. Ik zie zoveel mooi's van jou voorbij komen. Prachtige stijl, prachtige kleuren. Heerlijk om van mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne