donderdag 11 februari 2021

Feel Good Stampin' bloghop & Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h

Post met link naar bijbehorend YouTube filmpje! 


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt! Het 'Feel Good Stampin' bloghop-team komt weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: Voor de liefste! Met Valentijn voor de deur natuurlijk een leuke uitdaging! Omdat ik deze week helaas niet zo heel veel tijd had, combineerde ik twee dingen op deze donderdag: de hop en mijn eigen 'Challenges Donderdag' (iedere donderdag kaartjes voor challenges). Overslaan wilde ik geen van twee. De hop begint pas vanavond!! Dus kom rustig dan nog even terug! 

Ik heb 2 kaartjes gemaakt in het thema, waarvan de eerste voor de Challenge van het 'Global Design Project' is. Daar is het gebruik van een sketch deze week de opdracht, klik HIER om naar het blog te gaan. Dit is mijn kaart:


Dit is de sketch:

Ik heb hem vrij letterlijk genomen en de cirkel vervangen door het hart.


Maar ik maakte er nog eentje! Een iets vrijere uitwerking met veel 'Gilded Leafing'.


Eigenlijk een beetje teveel goud voor mijn doen hihi, maar ik wilde graag een filmpje maken met uitleg hoe je met de Gilded Leafing werkt! Dus dat is de opzet geweest. Je ziet verschillende manieren om het te gebruiken op een kaart:


Echt bling bling :) 


KLIK OP DE AFBEELDING HIERONDER om naar het filmpje te gaan, daarop leg ik alles uit! Je kunt ook HIER klikken en de video bekijken! Voor de benodigdheden en bestelinformatie scroll je iets verder naar beneden.


En al een beetje in de 'liefde' stemming?? Dan gaan we verder hoppen!! style="color: #783f04; font-family: inherit;">    



Je kunt op de namen van de dames hieronder klikken om naar de verschillende blogs te gaan. Veel plezier!!!



Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
 

De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 15 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandagmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.


3 opmerkingen:

  1. Wat mooi, Yvonne. Ook gaaf met het gilded leafing. Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten. Het kleurverloop in de stroken is prachtig. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten. Mooie overgang van de rode kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne