woensdag 10 februari 2021

Eerbetoon

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Soms heb je van die weken dat je bijna niets van je to-do-lijstje gedaan krijgt, omdat er steeds van alles tussenkomt.. Dit is zo'n week! Tussendoor probeer ik wel te genieten van het buiten zijn en de sneeuw, want ik loop 2x op een dag 40 minuten om de jongens naar school te brengen en te halen. Heerlijk is het buiten! Maar we hebben ook al de ongemakken van de sneeuw, een lekkage op zolder.. Hopelijk is de sneeuw snel weg en kunnen ze het dak op! Het is nu een hele rij bakken en emmers die het water opvangen...

Ik heb dit berichtje al even klaar staan om de tekst erbij te typen, ik maak er nu even een kort berichtje van..


Deze kaart stond afgelopen maandag op mijn Facebook en Instagram, als eerbetoon aan een vorige week overleden Stampin' Up! collega: Ilona de Bont. Ze overleed vorige week onverwacht en veel te jong. We zullen haar creativiteit en enthousiasme missen... 


We hielden een online erehaag voor haar met een hele groep Nederlandse demo's. Ze hield van paars, bloemen en vlinders, dus maakte ik dit kaartje voor haar..


Heb je vragen over het kaartje of de producten? Laat het me weten! Ik help je graag.
Morgenavond ben ik er weer met een combinatie-bericht van een bloghop en Challenges Donderdag. Een hele fijne avond, kijk uit als je eruit moet en tot morgen!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne