donderdag 13 augustus 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Well Wishes

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Hallo! Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je even voorbij komt, misschien zomaar of met de bloghop van deze avond! 

Het 'Feel Good Stampin' Bloghop team' komt weer in actie! Het is de 2e donderdag van
de maand! We houden iedere maand een bloghop en hopen hiermee een 'Feel Good'-gevoel te
kunnen geven. Vandaag is het thema: Well Wishes! Een kaartje om iemand op te vrolijken of beterschap te wensen. Hieronder vind je mijn bijdrage, 2 kaartjes:


Ze zijn beide gemaakt met de leuke set 'Cute Fruit' uit de beginners-brochure. Maar ook als je
geen beginner bent, kun je er hele leuke kaarten mee maken!!


Ik heb op de achtergrond met watercolor en een hartjes-stempel zelf een grote watermeloen
gemaakt. De kleine meloen uit de set heb ik 3x gestempeld en als groepje met de tekst verwerkt.


Ik blijf maar teksten en losse alfabet-letters (stempels of stansen) samenvoegen
tot een toepasselijke tekst. Zo leuk om te doen! Ook de binnenkant is weer niet vergeten:


De tweede kaart is een 'banana' kaart! Ik kwam de quote 'Let's go bananas' tegen en 
daar wilde ik iets mee doen! Ook is het liedje 'banana' op de radio hier een favoriet, 
daar wordt je zo vrolijk van, dus ja, een bananen-kaart! 


Ook bij deze weer de binnenkant ook met een kleine versiering.


Wil je een overzicht van alle gebruikte materialen? Ik heb hier vast de benodigdheden voor de bananen-kaart! Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


MORGEN vind je hier op mijn blog een stap-voor-stap foto-tutorial hoe je de meloen-kaart
zelf kunt maken, met dan een benodigdheden-lijst voor die kaart! Kom je dan na 12u nog even langs? 

Inmiddels benieuwd naar wat de andere dames gemaakt hebben? Dan kun je in de lijst hieronder op hun naam klikken. Zo hop je verder door Nederland :) Veel plezier!!



Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 17 augustusWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

De BonusDays zijn er nog!! Je kunt jouw BonusCoupons nog inwisselen t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PAPER PUMPKIN
Speciale wereldwijde uitgave!! 
Share Sunshine, ontworpen door Sara Douglas, de CEO van Stampin' Up! 
VERKRIJGBAAR vanaf nu! Op = Op! 
Geef je bestelling nu vast door!


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne