donderdag 30 juli 2020

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Leuk dat je (weer) voorbij komt! Hoe is het met je? Ik hoop goed!
Al vakantie, of gehad of nog tegoed? Ik hoop dat je ervan kunt/hebt kunnen genieten!
Voor jullie allemaal deze kaart vandaag :) Met een vakantiewens erop..


Deze kaart doet mee aan de challenge van het Global Design Project van deze week, 
#GDP251. Klik HIER om naar het blog te gaan. Het is de bedoeling dat je het thema gebruikt:


Ik wilde een voorbeeldkaartje maken voor de dames die mijn KwartaalKitjes hebben gekocht
en dat is deze geworden. Zij hebben hem al gezien op mijn speciale VIP-pagina op Facebook.
Ook jij kunt daar lid van worden, als je dan leuk vindt! Klik dan HIER.
In de kit van dit kwartaal zit o.a. het DSP 'Whale of a Time'. Dat past dus precies bij de challenge!


Ik heb met een sponsje en inkt een soort van lichtstralen in het water gemaakt.. Je hebt dat 
misschien wel eens gezien, als de zon in de oceaan schijnt.. Tenminste dat was de opzet :)
De 'gems' maken luchtbellen in het water.


Ik heb de walvis en de waterplanten (deze komen uit een andere set) met de Wink of Stella
een glans-laagje gegeven. De afbeeldingen komen uit het DSP.


Ook op deze kaart heb ik weer teksten gecombineerd tot een titel. Whale, hello! zie 
je hieronder. 'Happy' en ' Holidays' komen uit de stempel- en stansset 'A wish for Everything'.
Met deze sets kun je allerlei teksten zelf samenstellen.


Ook de binnenkant is bewerkt. En ja... Ik heb het weer eens gedaan.. Stempeltjes los geknipt..
In de set 'Celebration of tags' zitten allemaal hele leuke, kleine stempeltjes. Deze zitten aan 
elkaar om ze in 1x uit te stansen met de bijpassende stansen. Maar ik vind ze los zo leuk, dus 
ging de schaar erin! Zo kan ik ze dus ook echt los en in verschillende kleuren stempelen!


Wil je een overzicht van alle gebruikte materialen?
 Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*



Vanaf nu zal het even 2 weekjes rustig zijn hier op mijn blog en Social Media.. Vandaag is hij jarig en vanaf morgen heeft ook Rob vakantie en gaan we even twee weekjes 'bijtanken'. Na het hele Corona-gebeuren en de verhuizing zijn we even aan 'niets moeten' toe! Als ik zin heb, maak ik iets en zal ik
het plaatsten en ik heb ook wat in het voren gewerkt, dus echt helemaal stil zal het niet zijn,
maar het 'niets moeten' is al heel fijn :) 

Tot gauw!!

Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is dinsdag 4 augustusWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is maandag 17 augustus. Maar tussendoor kan ik ook extra bestellen!! Geen probleem :) Vraag ernaar! 

De BonusDays zijn er nog!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 juli t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PAPER PUMPKIN
Speciale wereldwijde uitgave!! 
Share Sunshine, ontworpen door Sara Douglas, de CEO van Stampin' Up! 
VERKRIJGBAAR vanaf 11 augustus! Op = Op! 
Geef je bestelling nu vast door!


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne