zaterdag 11 juli 2020

Challenges Zaterdag (?) en teamochtend

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je voorbij komt!

Omdat er donderdagavond al een hop was, heb ik het Challenges bericht wat later 
voor jullie deze week! Gisteren is hier de schoolvakantie begonnen en dus hebben de
kinderen nu 6 weken vakantie! Wat een schooljaar was het.. Hopen dat het komend 
jaar weer een beetje 'normaal' mag zijn! 

Ik begin mijn bericht met een kaart voor het Global Design Project, klik HIER


Het is deze week de bedoeling dat je een kaart maakt met het voorbeeld van één van de designers
als uitgangspunt.. Ik heb in plaats van papier een gestanste vorm als sjabloon gebruikt op de achtergrond te maken. 



Verder heb ik het groepje onderaan de kaart een beetje aangehouden, maar aan alles wel
een eigen draai gegeven :) Ik heb er ook een bijpassende envelop bij gemaakt! 


En ik maakte er meteen meer, het werd een swap die ik regelde voor dames uit mijn team
die ook mee deden..


De gebruikte materialen zijn allemaal uit verschillende Stampin' Up! sets. Helemaal odneraan
dit bericht vind je een link naar het overzicht van alle materialen.


Ook de tekst is samengesteld uit verschillende stempels en een stans.
En zo maakte ik de achtergrond:


Ik heb de kaarten van de swap gisteren kunnen geven aan de dames, want er was voor het
eerst sinds februari weer een team-bijeenkomst! Ik had een paar weken geleden het idee een
paar avonden te plannen en dan kleine groepjes bij mij thuis te laten komen.. Maar al gauw
werd het een ochtend en konden er 12 dames! Dat was dus gisteren! Helaas konden 2 dames 
last-minute niet, maar we hebben een heel gezellige ochtend gehad! Zoals vanouds: kletsen,
veel lachen, drinken en snoepen en een Make and Take maken. Een heel geslaagde, Corona-proof ochtend!! Hopelijk kunnen we na de grote vakantie weer vaker iets plannen!


En als laatste heb ik nog de bedankjes voor de juffen om te laten zien! Met een beetje van 
mezelf en Stampin' Up!, een beetje van Pinterest en de Action :) 




Dat was het voor vandaag! Scroll nog even naar beneden voor bestel- en product-informatie.
Een heel fijn weekend en tot gauw!!

Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 13 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

De BonusDays zijn er weer!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!



MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige Swap-kaarten Yvonne! Ik vind het altijd gaaf als verschillende sets gecombineerd worden, je krijgt dan echt weer iets heel nieuws. Prachtig gedaan! Ook je cadeautjes zijn superleuk.. mooie 'mix' van jou, stampin up, de action en pinterest!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne