maandag 13 juli 2020

GastDesigner Global Design Project

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Daar ben ik (al)weer :) met een nieuw bericht! 
Heb je mijn vorige bericht van zaterdag al gezien? Nee? Klik dan even HIER! Er staan een paar leuke onderwerpen en werkstukken in. Vandaag heb ik een kaart om te laten zien voor de nieuwe challenge van het Global Design Project! Om 10u deze ochtend wordt de nieuwe challenge bekend gemaakt en ik mag deze week GastDesigner zijn! Echt zo gaaf! Klik HIER om naar het blog te gaan.


Ik mocht de vorige kleuren-challenge winnen (klik HIER voor het bericht met kaart) en
daardoor deze keer GastDesigner zijn! De kleuren die je deze week op een kaart moet gebruiken
zijn weer heel anders (ik vond ze best lastig):



Het werd een beetje een romantisch kaartje met dezelfde stans als uit het bericht van zaterdag,
maar weer heel anders! Ondanks de roze bloemen toch ook een beetje mannelijk door het blauw en de houtnerf op het papier.


Deze badge plaats ik met veel dankbaarheid :) Klinkt een beetje klef, maar ik doe altijd met veel plezier meer aan deze challenge, dus voel me vereerd hem te mogen gebruiken :) 


Onderaan dit bericht vind je een overzicht van alle benodigdheden en vandaag tot 17u kun je jouw bestelling voor de verzamelbestelling nog doorgeven! Je verdient bij iedere 60 euro nog de hele maand Bonus Vouchers!

Fijn dag! 
Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 13 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

De BonusDays zijn er weer!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!



MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne