woensdag 15 juli 2020

GastDesigner Crealies

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Vandaag een berichtje met projecten voor Crealies. Ik mocht weer GastDesigner zijn en vandaag zijn de werkstukken gepubliceerd! Ik moet gebruik maken van de stempels en stansen
van Crealies en vul het aan met papier, inkt en embellishments van Stampin' Up!
Klik HIER om naar de Crealies-website te gaan. Vanuit daar kun je ook naar het blog, Facebook en meer! Daar vind je vandaag ook de informatie over mijn werkstukken. Ik maakte een kaart en een lay-out in 'moderne vintage-stijl'.


Ik heb deze al ruim voor onze verhuizing gemaakt, dus het DSP (designpapier) en de 
embellishments (stras en lint) zijn helaas nu uit het Stampin' Up! assortiment. De inkt en 
het cardstock zijn er natuurlijk nog wel! 


Op de lay-out een hele oude foto uit mijn familie.. Een snelle foto net voor ik mijn oude hobby-/werk-zolder ging opruimen. Ik hoop dat het een beetje te zien is!


Hier is het vakantie (tenminste, voor de jongens), dus alles gaat in een wat lager tempo.. 
Maar ik probeer voorbeelden te blijven maken tussendoor! Veel te leuk!

Vandaag komen ook mijn nieuwe kasten/bureau voor mijn nieuwe
hobby-/werk-kamer! Kan ik eindelijk alles goed gaan neerzetten. Hopelijk wordt
het zoals ik in mijn hoofd heb ;) Maar ik kan aan het werk! 

 Fijne woensdag!! 

Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 20 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

De BonusDays zijn er weer!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!



MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne