donderdag 16 juli 2020

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hoi!! Leuk dat je (weer) even voorbij komt vandaag!
Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! SU-per leuk dat je volger
bent geworden op mijn nieuwe blog! 

Vandaag heb ik twee kaartjes om te laten zien, welke ik maakte voor de challenge
op de Facebook-groep 'Online Stampin' Party'. Het is een speciaal model wat iedereen,
die meedoet met de swap, moet maken. Ik kende het nog niet!


Ik heb het DSP (designpapier) 'Playful Pets' gebruikt en maakte twee versies:
één met de katten en één met de honden. Beide zitten in het DSP-pak! 


De katten-kaart is inmiddels aangekomen bij mijn swap-maatje! Vandaar dat ik ze
kan laten zien. Ik heb zelf niet de bijpassende stempelset, maar heb de plaatjes 
uitgeknipt uit het DSP.


Het lint en de embellishments horen ook bij de suite (alle producten van de huisdieren
die bij elkaar passen).


En dit is de honden-variant! Die heb ik zelf gehouden als voorbeeld. 


Als je de kaartjes openklapt, zien ze er zo uit:


Je vindt alle benodigdheden en bestelmogelijkheden onderaan dit bericht! 
Scroll daarvoor nog iets verder naar beneden.

Bedankt voor je bezoekje! Ik ga gauw verder mijn kamer inrichten met de nieuwe
kasten.. Fijne donderdag!!

Lieve groetjes, Yvonne




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 20 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

De BonusDays zijn er weer!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!



MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


3 opmerkingen:

  1. Weer 2 super lieve kaartjes Yvonne...Heel mooien leuk modelletje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig modelletje is dit! Als hondenbezitster is de hondenversie mijn favoriet maar het zijn allebei prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch mooie, inspirerende kaarten! Geweldig om steeds jouw blog even te bezoeken! Ook deze kaarten zijn erg mooi en zo leuk! Dank je!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne