donderdag 9 juli 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Rainbows & Butterflies

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Hallo! Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je even voorbij komt, misschien zomaar of met de bloghop van deze avond! 

Het 'Feel Good Stampin' Bloghop team' komt weer in actie! Het is de 2e donderdag van
de maand! We houden iedere maand een bloghop en hopen hiermee een 'Feel Good'-gevoel te
kunnen geven. Vandaag is het thema: Rainbow and Butterflies! Ik moest er wel even goed voor 
gaan zitten, maar het is gelukt! Hieronder vind je mijn bijdrage:



Een stempelset met regenbogen heb ik niet, dus heb ik er eentje gemaakt met strookjes cardstock
in de regenboog-kleuren. Vlinders zitten o.a. in de Nederlandse set 'Vlinderdans', maar uiteindelijk
heb ik alleen de pons gebruikt en de voelsprietjes uit de stempelset. Het een kaart in zwart-wit met felle kleurtjes geworden. Die combi blijft bij mij favoriet :) 


Ook het stans-woord 'Inspire' is gestanst uit strookjes cardstock. De wolk heb ik met een
schaar zelf geknipt (Fuzzy cutting, blijft zo'n leuk woord).


De zwarte letters zijn losse lettestansen, zodat je zelf woorden kunt maken en in dit
geval een zin of complete tekst op je kaart.

Om te zien hoe deze kaart is gemaakt, heb ik een YouTube filmpje gemaakt! Je kunt de
kaart dan ook stap-voor-stap zelf thuis maken. Klik op de afbeelding hieronder en je kunt
mijn filmpje bekijken (net als eerdere filmpjes).


Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*



Inmiddels benieuwd naar wat de andere dames gemaakt hebben? Dan kun je in de lijst hieronder op hun naam klikken. Zo hop je verder door Nederland :) Veel plezier!!




Lieve groetjes, Yvonne




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 13 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

De BonusDays zijn er weer!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!



MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

7 opmerkingen:

  1. Nou en of dat het gelukt is! Hij staat hier in mijn kast te pronken en is echt prachtig!! Ik vind hem zo leuk met de reepjes kleur in combinatie met de zwarte vlinders. En ook hoe al die kleuren weer terug komen in het woord inspire. Echt top en heel inspirerend weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi kaart! Prachtig die combinatie met zwart. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracjtig die zwarte vlinders op de gekleurde strepen en de regenboog ‘inspire’ is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige strakke kaart Yvonne in deze mooie regenboogkleuren...
    Groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi die zwarte vlinders. Ze vliegen echt van de kaart af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne, wat een ob=ntzettend gave kaart heb je gemaakt!!
    Ik heb je filmpje ook gezien en "geliked" en ben meteen geaboneerd op je kanaaal ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Yvonne!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne