maandag 6 juli 2020

GastDesigner 4 Seasons Challenge Blog

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! 
Een berichtje op maandag, een nieuwe week is weer begonnen. Hoop dat je een fijn weekend 
hebt gehad!! Hier was het weer een weekend van diverse klusjes doen. Langzaamaan, wordt alles
zoals we willen. Alleen mijn hobby/werkruimte moet nog even wachten, één onderdeel is al even niet op voorraad bij IKEA, dus geduld hebben :)

Ik begin met een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! SU-per leuk dat jullie mijn
blog willen volgen!



Ik mocht de challenge van mei winnen op het '4 Seasons Challenge blog'. Klik HIER om 
naar het blog te gaan en de officiële nieuwe challenge te bekijken en natuurlijk de 
voorbeelden van het DesignTeam! Ik mag GastDesigner zijn, hoe leuk is dat? Echt een eer!
Ik mocht de challenge van mei winnen. Het thema is deze maand is: de 4 seizoenen, net als 
de naam en het logo van het blog. Dat heb ik vrij letterlijk genomen zeg maar :)  Ik 
heb in de stempelafdruk van de boom 4 kleuren gebruikt en zo een beetje het logo nagemaakt!


Winnaar's badge

De lente (bloesem, roze), zomer (groene bladeren), herfst (verkleuring, geel) en winter
(het blauw) komen zo terug, samen met bruin voor de stam en overige afdrukken. De 
gebruikte kleuren zijn de nieuwe In Color 2020-2022 kleuren van Stampin' Up!.


Perfect voor de seizoenen :) 



Je kunt op de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan natuurlijk ook!!
*KLIK HIER om naar het productoverzicht te gaan*


Dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. Heb je 
vragen, dan verneem ik het graag! Vandaag na 17u doe ik weer een verzamelbestelling.

Lieve groetjes, Yvonne




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag, maandag 6 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

Morgen beginnen de BonusDays!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan Yvonne! De nieuwe kleuren beelden prachtig de seizoenen uit in deze boom. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart is het geworden en tof dat ons logo je zo kon inspireren! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, daar zijn we blij mee!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan, het logo is er duidelijk in te herkennen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi uitgevoerde kaart Yvonne, zo met de 5 nieuwe in color kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne