vrijdag 24 juli 2020

Challenges Donderdag... op vrijdag!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


CHRISTMAS IN JULY!!! Het kan nog!

Door de diverse bloghops deze week, het challenges-bericht een dagje later, dat
paste beter in de planning :) Anders zitten alle berichtjes zo dicht op elkaar.. Maar
ook deze week weer een challenge, deze is van het Global Design Project, klik HIER.



Het is deze week de bedoeling om een schets te gebruiken voor #GDP250 en ik maakte 
er deze kerst-kaart van. De eerste van dit jaar!! Gemaakt met producten uit de nieuwe
Mini najaarscatalogus.


Ik heb maar heel weinig producten gebruikt dit keer! Het is namelijk allemaal DSP!
De achtergronden, het huis, de bomen en de tekstjes komen allemaal uit het DSP. Het 
heet 'Trimming the Town' DSP (designpapier). Het enige andere zijn de 'Wonderful
Gems' en Wisper White cardstock! Zo zie je dat je ook met weinig producten een hele 
leuke kaart kunt maken!


Ook de binnenkant is weer berwerkt (ja, niet vergeten hihi).


En om nog even in kerst-sfeer te blijven, heb ik ook nog een doosje om te laten zien.
Deze had ik gemaakt als Make and Take op de teamochtend laatst. Naast het DSP
wat ook op de kaart is gebruikt, heb ik de ijsberen uit de nieuwe set 'Warm and Toasty'
gebruikt. Ook verkrijgbaar vanaf 4 augustus.


Dat was het voor nu! Zondag is er weer een bloghop! 
Tot dan!?

Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende ZATERDAG, 25 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is DINSDAG 4 augustus. Daarna weer standaard op maandagen!

De BonusDays zijn er nog!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 juli t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

De gebruikte producten kan ik linken vanaf 4 augustus!


2 opmerkingen:

  1. Toffe kaart, dat dsp met de huisjes is héél mooi, leuk gedaan aan de binnenkant ook. Maakt een kaart toch altijd wat af-fer..
    Vergeet ik zelf nog te vaak.
    Je doosje is ook leuk gedecoreerd met de olijke ijsberen.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, zie je maar weer dat je niet veel nodig hebt om ene zeer mooie kerstkaart te maken, yvonne. Je doosje staat hier ook te pronken, blijft ene cutie en ben blij dat ik op je teamdag aanwezig mocht zijn.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne