woensdag 22 juli 2020

Stempelschatten bloghop - Zomer

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h CET


Hallo!!
Welkom op deze woensdagavond! Deze week is iedere maand volgepland met bloghops
waar ik vast aan mee mag doen. SU-per leuk! Vandaag is het de 'Stempelschatten' bloghop.
We laten voorbeelden zien met 'schatten', meestal stempels die al wat langer in catalogi staan,
maar nog steeds te bestellen zijn! Deze 'vergeet' je nog wel eens en die willen wij dus weer
even in de spotlight zetten! Deze maand is het thema: Zomer!! En ik maakte deze kaart:




Ik heb één van mijn favoriete sets weer eens uit de kast gehaald: Timeless Tropical 
met de bijpassende stansen. Herken je de opzet? Dat kan! Want ik heb afgelopen 
zondag ook een kaart voor een bloghop geplaatst, met dezelfde opzet, maar met een
andere set! Zo wil ik laten zien dat je kaart er meteen weer heel anders uit kan zien!
Klik HIER om het blogbericht te lezen. Hierbij de kaart in het klein, want ook deze
is toevallig in het thema:


Nu weer terug naar de kaart van vandaag! Ik heb de meeste afbeeldingen
uit de set gebruikt, net als een paar stansen uit de stansset. De bladeren van
de grote ananas heb ik gebruikt als gewone bladeren. 



Ook de binnenkant is weer bewerkt.. Dat vergat ik eerst te vaak en ga hier vanaf nu
op letten. Het is net dat beetje extra in een kaart, een extra 'verrassing' :) 


In de gestempelde cirkel heb je een soort klein doorkijkje.. Helemaal onderaan dit bericht
vind je een link naar de benodigdheden-lijst, met daarop alle producten die ik gebruikt heb.
Alleen de 'Wonderful Gems' staan niet in de lijst, deze staan in de nieuwe najaarscatalogus!
Vanaf 4 augustus kan ik deze bestellen voor je!


Er volgt nog een YouTube filmpje met een techniekje welke ik op deze kaart 
gebruikt heb! Wordt vervolgd :) Je wilt nu vast verder hoppen! Klik op de namen 
hieronder om naar de blogs te gaan van mijn mede-DesignTeam collega's! 



Veel hop-plezier!

Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende ZATERDAG, 25 juli. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is DINSDAG 4 augustus. Daarna weer standaard op maandagen!

De BonusDays zijn er nog!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 juli t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*




7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse kaart met die vrolijke kleurtjes. Mooi gemaakt! Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zomerse kaart. Ik heb deze set zelf maar nog maar heeeeel weinig mee gedaan, bedankt voor de inspiratie, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezellige, mooie zomerse kaarten. Zo leuk om te zien wat een ander met dezelfde materialen doet, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, supergave kaart met dat doorkijkje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, zomers en superleuk ook dat je laat zien hoe verschillend een zelfde kaart-ontwerp uitpakt met twee verschillende Stempelsets. Gaaf! Gr.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topkaart!
    Love it!!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk zomerse uitstraling zeg! Ik ben ook verliefd op de kleuren van de bloemen! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne