zondag 26 juli 2020

Stamping Sunday Bloghop - Forever Greenery

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET



Het is de 4e zondag van juli en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop!

Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! Ik ben heel dankbaar dat ik deel uit mag maken van dit team met zoveel getalenteerde Stampin' Up! collega's!

Deze maand is het thema: de nieuwe producten van de suite 'Forever Greenery'!

Er is ook een Nederlandse set verkrijgbaar! Dan heet hij 'Natuurlijk voor altijd'.
Ik heb bij onderstaande werkstukken alleen deze stempel- en bijpassende stansset gebruikt.




Ik heb een kaart en een cadeautasje gemaakt met de set, maar in andere kleuren
dan de set eigenlijk is! In mijn favoriet: zwart-wit met felle kleurtjes! 



Het kaartmodel is een 'Slimline' kaart. Deze stond al lang op mijn 'to-do-lijstje' 
en kan ik nu afstrepen! Het is een kaart van 21 cm breed (A4) en 10 hoog (20cm 
dubbel gevouwen). Het is even wennen hoe je de kaart opmaakt! 


Ik heb een goudkleurige metalen ring verwerkt en heb het goud terug 
laten komen in de gems (stras). Ook de teksten komen uit de stempelset. 


Ik heb één takje bladeren uit vellum gestanst. Deze zit helemaal onderop.


Het kleine cadeaukaartje aan de tas is gemaakt met een 'negatief' van een stans waarachter
vellum is geplakt. De tekst is met wit geëmbost en daarna ingekleurd met Blends! Zo kun je
op een zwarte ondergrond iedere kleur tekst maken! Hoe gaaf is dat! 


Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt met strookjes cardstock.


Helemaal onderaan dit bericht vindt je een link naar alle productinformatie. 
Je kunt verder hoppen door op de namen van de andere deelnemers te klikken: 




Veel plezier met hoppen! 
Dit waren de bloghops weer voor even :) 
Een fijne zondag! 

Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is dinsdag 4 augustusWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is maandag 17 augustus. Maar tussendoor kan ik ook extra bestellen!! Geen probleem :) Vraag ernaar!

De BonusDays zijn er nog!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 juli t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*




6 opmerkingen:

  1. Oh I LOVE your cards! so dramatic on the black and the bag tag!! Fabulous ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning projects, Yvonne! The colors you used together are gorgeous! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty with the addition of the bold colours and the black! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I haven't seen this color version for this bundle. It is gorgeous! Thank you a lot for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige fleurige projecten. Die kleurcombinatie is gewoon geweldig!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne