woensdag 27 mei 2020

KleurenKaartenTeam Mei

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!!

Leuk dat je langskomt op mijn (nieuwe!) blog op deze laatste woensdag van de maand! Volg je mij al? Zo niet, zou ik het heel leuk vinden als je me op dit blog (ook) gaat volgen, dankjewel alvast!!

Het is weer tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Klik HIER om naar haar blog te gaan en om te zien wie er allemaal meedoen. De kleuren van deze maand zijn: lichtblauw en bruin! Een mooie combinatie! Dus daar kon ik wel wat mee :) Ik heb twee kaarten gemaakt.




Ik heb de foto's snel tussen de bedrijven door gemaakt (zie verder naar onder) en de kaarten zijn al verstuurd.. De foto's zijn helaas minder scherp dan ik dacht en met verkeerd ochtendlicht.. Maar het gaat om het idee, ik kon ze niet opnieuw op de foto zetten.. Ik heb bij beide kaarten een bloemenrand gemaakt. Op de bovenste kaart om een kader, gemaakt met de Siertuin stempels en stansen.


Op de tweede kaart heb ik met een stuk washi-tape een mask-rand gemaakt en daarboven gestempeld. Daarna haal je de washi weg en heb je een mooie rechte lijn. Daaronder heb ik de tekst gestempeld. Twee kaartjes met dezelfde materialen, maar ze zien er toch heel anders uit!



En dan nog een kaartje in de goede kleuren, maar deze heb ik maanden geleden al gemaakt :)
voor onze verhuizing! Daar zijn we al bijna twee weken mee bezig en loopt langzaamaan op zijn einde... Een nieuw hoofdstuk in ons familie-boek!




Ik probeer de komende dagen bij iedereen even langs te komen, maar ik weet niet zeker of het me dit keer lukt, om bovenstaande reden.. Mijn excuses daardoor! Ik hoop gauw weer meer tijd te hebben om actief te zijn in blogland, want door alle gebeurtenissen in de afgelopen maanden, is dat er weinig van gekomen helaas..

Een hele fijne KKT-woensdag!!
Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestellingen zijn:
 komende maandag, 1 juni (de ALLERLAATSTE voor de retired gaande producten) EN woensdag 3 juni (al heel vroeg) voor de producten uit de nieuwe catalogus!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

VERLENGING ACTIE: alle bestellingen (van 50 euro of meer) t/m 31 mei worden door mij GRATIS verzonden!

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.

Alle producten blijven ook na 3 juni, behalve de Faceted dots. Deze gaan ons verlaten.


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

20 opmerkingen:

  1. Wow prachtige elegante kaartjes!
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes Yvonne!! Wel moeilijke stempels maar je hebt er wat tofs van gemaakt.
    Succes met jullie verhuizing.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaarten, leuk stempels.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten met die sierlijke randen 😍groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie stijlvolle kaartjes in KKT kleuren! Succes met je verhuizing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaarten !
    Maar vooral succes met de verhuizing !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige verfijnde kaartjes,Yvonne! Heel mooi in deze kleurtjes.
    En leuke verhuiskaart. succes en sterkte met de overhuis!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempels heb je gebruikt voor deze bedankkaartjes, echt feestelijk. Op de verhuiskaart herkende ik je direct ;-) leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige, stijlvolle kaartjes.
    Succes met de verhuizing.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaarten, vooral de onderste is erg gaaf. Succes met verhuizen ed , ook naderhand ben je nog wel even bezig. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaartjes in de KKT-kleurtjes Yvonne!
    Hopelijk verloopt de verhuis goed en raken jullie het snel gewoon in de nieuwe woning!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Yvonne!
    Ook het verhuiskaartje is schitterend.
    Groetjes en veel succes met de verhuizing,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Yvonne,

    Jouw kaartjes zijn inderdaad gelukt, maar wel door jezelf!
    Leuk gemaakt in de kleuren van deze maand!

    Fijne verhuis en geniet er daarna maar dubbel van!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Da zijn twee heel mooie kaartjes geworden! Mooi die stempels met de bloemen! en zo subtiel de kleuren. Heel mooi gedaan! Heel veel succes met de verhuizing! Je krijgt het druk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gave kaartjes. De bedankkaartjes zijn mooi en het verhuiskaartje is helemaal top! Wat enig. Heel veel sterkte met alle verhuisperikelen! Drukke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je kaartjes Yvonne....zo fijntjes gestempeld de bovenste 2
    Ook het verhuiskaartje is geweldig leuk ...heel toepasselijk ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De tweede kaart vind ik prachtig!
    Het verhuiskaartje is zo gezellig.
    Veel succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi,
    ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
    Maar kijk, hier ben ik dan toch.
    Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt,zien er erg leuk uit !
    Had ze al gezien op je Instagram
    blij dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs, Martina
    Veel verhuizers deze maanden heb ik de indruk, veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gisterenavond is het niet gelukt om een berichtje te posten. Maar war fijne en mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Veel succes met jullie verhuis en geniet van jullie nieuwe huis.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne