zondag 24 mei 2020

GastDesigner Crealies

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!!
Hoe gaat het met je? Ik hoop goed... Zet je nog midden in een thuis-situatie door het
virus of zijn er alweer dingen 'normaal'? Ik moet zeggen dat ik het voor de kinderen
vooral heel fijn vind dat ze weer naar school kunnen... Het ging allemaal heel goed
thuis, maar weer eigen tijd met vriendjes doorbrengen is toch wel heel fijn..

Ik moet zeggen dat ik 'dagjes weg' wel echt begin te missen.. En dat is een mooi
bruggetje naar mijn lay-outs van vandaag :) 


Een paar keer per jaar mag ik GastDesigner zijn voor Crealies. Gisteren is er weer een 
bericht online gekomen. Ik maakte twee lay-outs van een dagje naar een boerderij op
de Campina Open Boerderij Dag een aantal jaar geleden, toe de jongens nog klein waren.
Dat hebben we een aantal keer gedaan en was altijd zo leuk!


Ik heb de stempels en stansen van Crealies gecombineerd met Stampin' Up! 
producten zoals inkt en het DSP (designpapier).


Op de website van Crealies vind je het hele verhaal en meer informatie over
de Crealies producten! Klik HIER.

Een hele fijne zondag en tot gauw!!

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 25 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

VERLENGING ACTIE: alle bestellingen t/m 31 mei worden door mij GRATIS verzonden!

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne