donderdag 28 mei 2020

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Ook vandaag weer een bericht, nu voor mijn wekelijkse 'Challenges Donderdag'!
Met twee kaarten die ik jullie wil laten zien.


De eerste is voor de challenge van het Global Design Project van deze week, #GDP242, klik HIER.
Het is een sketch-challenge. Ik gebruikte allemaal nieuwe producten: rest-strookjes van het 
nieuwe InColor cardstock (waarmee ik kleurenwaaiers heb gemaakt) en de nieuwe Nederlandse set 'Bijzondere zonnebloemen'. Hieronder een foto van de set en de bijpassende stansen. Dit is één van de vier nieuwe, Nederlandse sets! 


En wist je dat de zwarte dimensionals mee gegaan zijn vanuit de najaarscatalogus? Ze staan in de nieuwe jaarcatalogus en zijn dus gewoon te bestellen! Dit werkt fijn op kaarten waarbij je zwarte onderdelen op wilt plakken. Dan zie je geen witte foam-randen. In een pakje zitten 2 velletjes met kleine en twee met grote dimensionals. Je vindt alle info over de gebruikte materialen onderaan dit bericht.


De tweede kaart die ik wil laten zien, heb ik gemaakt voor de challenge van Dutch Card Lovers die afgelopen zondag is begonnen. Dit is mijn bijdrage als lid van het DesignTeam:


Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met het moodboard ter inspiratie. Klik HIER.
Anja verzon de challenge en het is echt een hele leuke, want je kunt er alle kanten mee
op! Op het blog zie je natuurlijk alle voorbeelden van het DesignTeam!


Dat was het voor vandaag! Twee heel verschillende kaartjes, maar alle twee heel leuk om te maken.
Geniet van het mooie weer en blijf gezond!
Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestellingen zijn:
 komende maandag, 1 juni (de ALLERLAATSTE voor de retired gaande producten) EN woensdag 3 juni (al heel vroeg) voor de producten uit de nieuwe catalogus!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

VERLENGING ACTIE: alle bestellingen (van 50 euro of meer) t/m 31 mei worden door mij GRATIS verzonden!

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAP-ACTIE JUNI  3 t/m 30 juni
Zie voor meer info over instappen onder het tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER.



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.

De producten van de eerste kaart kan ik vanaf 3 juni linken. Vandaar hieronder alleen de producten van de tweede kaart. Alle producten blijven in het assortiment, behalve de Tropical Chic dies. 


Product List
Tropical Dies
[146831]
€ 33,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

  1. 2 super leuke kaartjes Yvonne..mooie stempels gebruikt en weer prachtig ingekleurd..en de 2e is een heerlijk tropisch kaartje..doe echt al vakanties denken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De DCL kaart had ik al gezien maar de zonnebloem in deze vrolijke kleuren is nieuw voor mij. Beide kaartjes vind ik prachtig! Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe catalogus.. nog even wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....tweee prachtige kaartjes Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne