vrijdag 16 augustus 2024

Challenges Vrijdag

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Een dagje later... Dat is beter dan op zondag, zoals afgelopen week ;)

Ik maakte gisteren dit challenge-kaartje voor de nieuwe challenge van Colour INKspiration! Kleuren die ik weer niet zo snel samen zou pakken, maar wel heel mooi zijn samen!

Je vindt de challenge op Facebook, klik HIER


Ik heb twee hele leuke, nieuwe sets gebruikt, welke in de nieuwe najaarscatalogus staan! Je ziet ze op een afbeelding iets naar beneden. Ik heb zelf het woordje 'tea' toegevoegd met de MiniAlphabet stans. 

Dit zijn de kleuren en ja, ik heb het thema van de afbeelding ook gebruikt, kon ook niet anders ;)


Ik vond de combi ook zo leuk!! Tja, Herfst is dan ook wel 'mijn' seizoen :)


Dit zijn de sets:


LET OP!! WIJZIGING!!!



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 12 augustus. Geef jouw bestelling door voor morgenavond (maandag) 19.00uur!

Van 6 t/m 31 augustus: 15% korting op de onderstaande pakken DSP!!
EN: VERGEET JE BONUSVOUCHERS NIET IN TE LEVEREN!!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Vanaf 4 september kan ik deze nieuwe sets voor je bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne