zondag 11 augustus 2024

Challenges (veel te laat) Donderdag

    Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Dit bericht had donderdag al online moeten staan, maar er is iets mis gegaan met de planning! Dus een beetje (veel) te laat, maar alsnog :)

Welkom op mijn blog!! Leuk dat je even langskomt!!

Ik heb vandaag een kaartje om te laten zien voor de laatste challenge van Colour INKspiration! Een challenge op Facebook, klik HIER. En dit werd mijn kaartje:


Het is altijd een kleuren-challenge en deze keer mocht je zelf 3 kleuren kiezen! Tja, dat viel niet mee, maar ik wilde een zomers kaartje maken en kwam met de kleuren: Summer Splash, Granny Apple Green en Crumb Cake! 


Van het vogelhuisje uit de set 'Country Birdhouse' maakte ik een strandhuisje! Dit door een paar delen af te plekken voor ik de afdruk maakte. En maakte de kaart verder af met de 'Beach Day' bundel.

Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht! 



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 12 augustus. Geef jouw bestelling door voor morgenavond (maandag) 19.00uur!

Van 6 t/m 31 augustus: 15% korting op de onderstaande pakken DSP!!



EN: VERGEET JE BONUSVOUCHERS NIET IN TE LEVEREN!!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne