zondag 18 augustus 2024

Stamping Sunday - Memory Keeping

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Hop starts at 09.00 am CET / Hop begint om 09.00u


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: 

´Joyful Moments and Timeless Treasures´

oftewel: Memory Keeping!! Dus aan de slag met foto's, wat ik heerlijk vind om te doen, scrappen!! Dat doe ik al sinds 1998 en ik ben heel blij dat het weer in opkomst is! Ook bij Stampin' Up! Want vanaf september zullen er meer scrapbook-artikelen verkrijgbaar zijn! 

Tijd voor mijn bijdrage:



Ik ben op mijn mobiel gaan zoeken naar foto's voor een layout 30,5x30,5cm. En met deze foto's had ik nog niets gedaan! Ook passen ze mooi bij het thema: ´Joyful Moments and Timeless Treasures'.. Want dat zijn het zeker!!

Het zijn foto's van de DemoDag Zuid op 29 juni. Samen met Salina en Kristien heb ik deze georganiseerd en wat was het een fijne dag!! Met een lach en een traan en vooral mooie herinneringen!


Ik heb als basis één vel uit het Country Woods DSP (Designer Series Paper) gebruikt en daarop met producten en kleuren welke ook het thema op die dag zelf waren: de vijf InColors 2024-2026!! Dit zijn 'modekleuren' welke dit jaar in het assortiment gekomen zijn en 2 jaar blijven. Ieder jaar komen er 5 van deze tijdelijke kleuren uit. 

Kijk voor alle gebruikte producten even onderaan dit bericht!


Naast DSP heb ik ook Memories and More kaartjes gebruikt (het Project Life van Stampin' Up!) en Mix and Match ephemera packs voor afbeeldingen en teksten! 

Ik kleurde de teksten zelf met Blends om ze bijpassend en wat meer opvallend te maken:



En dan deze tekst... Die is wel van toepassing!! Op de 2 toppers naast me,  mijn team, de andere dames die erbij waren en iedereen die op welke manier dan ook deel uit maakt van mijn Stampin' Up! avontuur!!!


Dat was mijn bijdrage voor de hop! En nu hoppen naar de andere deelnemers!! Je kunt op de namen in de carrousel hieronder klikken! Veel plezier!



LET OP!! WIJZIGING!!!



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 12 augustus. Geef jouw bestelling door voor morgenavond (maandag) 19.00uur!

Van 6 t/m 31 augustus: 15% korting op de onderstaande pakken DSP!!
EN: VERGEET JE BONUSVOUCHERS NIET IN TE LEVEREN!!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne