woensdag 29 maart 2023

KleurenKaartenTeam maart

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Het is de laatste woensdag van de maand! Dus het KleurenKaartenTeam van Martina komt weer in actie! Klik HIER om naar haar blog te gaan, dan zie je wat ze zelf gemaakt heeft en de lijst met alle deelnemers! 

Dit is mijn kaartje voor deze maand:

De kleuren waarmee we allemaal werken zijn: Pastelgeel met Lila! Ik gebruikte de Stampin' Up! kleuren 'So Saffron' en 'Fresh Freesia', de kleuren die er het dichtst bij zitten.

Kleuren Kaarten

Team maart 2023

Yvonne Spikmans - thecreativeteacup.blogspot.com

Vanavond krijgen wij als demo's zijnde de nieuwe jaarcatalogus te zien! Dan weten we ook welke producten en kleuren ons gaan verlaten en welke blijven/terugkomen.

Één van mijn favoriete sets op dit moment is 'Sweet Citrus' uit de voorjaarscatalogus. Met stempels, stansen en een embossingfolder. Ik wilde er graag nog weer een kaartje mee maken en dit is hem geworden in de KKT-kleuren!


De grote letters zijn gemaakt met de 'Alphabet a la Mode' stansen. Ik hoop dat die blijven! Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht.

Ik maakte nog een extra kaartje met de 'Sweet Citrus' set. Tijdens de 1e kennismaking op OnStage in november liet mijn toen Artisan collega Tami Hewlett in een presentatie deze mooie set zien en zij had er ook cocosnoten mee gemaakt! Dat wilde ik al die tijd al eens doen, dus nu we op het punt staan misschien weer afscheid te nemen van deze set, heb ik dit alsnog uitgeprobeerd en dit werd het kaartje:


Ik gebruikte het 'Regency Park DSP' uit de voorjaarscatalogus om de kaart aan te kleden. Ook de bloemetjes zijn uit dat DSP geknipt!


Leuk idee he?! Met die cocosnoten??

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende dinsdag 4 april al vroeg!
Geef dit door voor maandag 19u. 
LET OP!!!
De uitverkoop start en producten kunnen heel snel uitverkocht zijn!! 


Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.



Heb je in februari een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Rain or Shine' PDF in een e-mail! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen om te bekijken en eventueel te bestellen.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

17 opmerkingen:

  1. Geweldig KKT kaart in deze kleuren, ook je kokosnoot kaartje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow deze zijn super ik moet echt eens aan de slag met die set heel vrolijk, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel leuke kaarten, Yvonne. Die kokosnoten vind ik ook geweldig.
    Maar de geel/lila kaart is ook heel vrolijk. Leuk dat je de catalogus al mag zien vanavond, veel plezier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je PRIMA gelukt Yvonne om 2 MOOIE kaartjes te maken, waarvan de eerste kaart in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. De cocosnoten zijn net echt.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Yvonne,
    Wat een leuke lentekaart, echt mooi!
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog vandaag!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk.
    De kleuren zijn prachtig.
    Wat leuk om met deze set iook cocosnoten te maken, het is heel erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart in de kleuren van het KKT.
    Ook je kokosnoot kaartje vind ik super!
    Groetjes,
    pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel mooi kaartje en mooi met dat lila op de achtergrond. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een zalige kaartjes heb je gemaakt ! mooi, al die laagjes, helemaal geslaagd
    bedankt voor je deelname deze maand !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloemen en citroenen. Een erg leuke combi die helemaal past bij het KKT deze maand.
    Ik heb vandaag ook een kaart voor het KKT op mijn blog maar ben vergeten te linken bij Martina.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker frisse kaart met dat fruit.
    Ook je tweede kaart is erg leuk geworden.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gave kaart in de KKT kleurtjes, mooi!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaart voor het KKT! Je andere kaart vind ik ook heel mooi. Minder warm van kleur, at wel, maar toch ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor het KKT Yvonne, prachtig. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart voor het KKT, de kokosnotenkaart is ook heeeeeel mooi! tof idee, kokosnoten en mooie kleurencombi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne