maandag 10 juni 2024

Artisan bijdragen mei

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Eind mei heb je van mij weer 2 bijdragen als Artisan DesignTeam lid voorbij kunnen zien komen op de Social Media van Stampin' Up! Toevallig 2 dagen achter elkaar.. Ik ben echt weer aan het scrappen en vind het heerlijk om te doen EN om af te wisselen met het maken van kaartjes! 

Dit is mijn maand-opdracht, met de 4 andere dames uit mijn groepje! We kregen de Thoughtful Wishes bundel en producten die erbij horen (een suite). Met DSP (Designer Series Paper), Specialty Paper en embellishments. Daar kon ik wel wat mee!! Je vindt de hele suite 'Thoughtful Journey' op 46-47 in de jaarcatalogus.

De 1e is een lay-out op 30,5x30,5cm met eigen foto's van zonsondergangen! Twee aan zee (Dishoek) en eentje vlakbij huis.

 

Ik heb cirkels gestanst uit het DSP, het Specialty paper en op sommige cirkels gestempeld!


Ik vond de kleuren van het DSP mooi passen bij de kleuren in de foto's.. 



Ook maakte ik er twee kaarten bij! Als extra blikvanger, heb ik de ruit-stans toegevoegd uit de set 'Nested Essentials dies'. 







Een dag eerder werd ook mijn eigen 'Creative Post' Online gezet, waarvoor ik ook een lay-out en een kaart maakte met de mooie suite 'Mediterannean Blooms' (mijn favoriet!) op pagina 34-35 van de jaarcatalogus:


Ik gebruikte foto's van Mexico en de sinaasappels geven het geheel een zomerse uitstraling! 


Voor het inkleuren van de sinaasappels gebruikte ik de 'no-line-coloring' techniek, met de nieuwe Basic Beige inkt! Je kunt dit zien in de berichten van 30 mei en 1 juni op mijn Facebook en Instagram en op de pagina van Stampin' Up! op Facebook!



ACTIE JUNI

Tot en met 30 juni krijg je 10% korting op de Stans- en EmbossMachines van Stampin' Up! EN op alle bundels van stempels en stansen!!



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (vandaag, maandag 10 juni) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne