zondag 16 juni 2024

Dutch Card Lovers - Tekst

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom (terug) op mijn blog! 

Het is online even echt wat rustiger geweest, maar ik ben heeel druk geweest en mijn thuis-workshop KaartenBuffet @Home, Artisan opdrachten, de DemoDag Zuid (29 juni) en meer! Heel leuk allemaal en dat gaan jullie de komende tijd allemaal voorbij zien komen! 

Nu nog swapjes maken voor mijn team en voor de DemoDag en dan ben ik een heel eind bij :) Dan kan ik hoop ik ook weer gewoon een zomaar-kaartje maken! 

Vandaag heb ik een kaartje te laten zien voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Klik HIER om naar het blog te gaan en alles te zien/lezen! En te zien wie de vorige challenge heeft gewonnen.

De nieuwe challenge is bedacht door Rosalien en is: Tekst in de hoofdrol! Dit is mijn bijdrage: 


Ik maakte een vrij CAS (Clean And Simple) kaartje met verschillende teksten die bij elkaar passen, in felle kleurtjes, op wit! 


Dit zijn de sets die ik gebruikt heb:


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (morgen, maandag 17 juni) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Een fijne zondag!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de grote tekst Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje Yvonne, erg leuk die tekst in verschillende kleuren! Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne