zondag 21 april 2024

Stamping Sunday hop - Techniques!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Hop starts at 09.00 am CET / Hop begint om 09.00u


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Technique Thriumps! Oftewel: techniekjes :) 

Ik ging aan de slag met masks, inkt en Blending Brushes, met de nieuwe bundel 'Layers of Beauty', uit de nieuwe jaarcatalogus die 1 mei ingaat! 

Dit werden mijn kaartjes:


Het zijn kaartjes die in 1e instantie allemaal op elkaar lijken, maar toch net even anders zijn! 

Op de 1e heb ik de bloemen gestempeld met Memento en ingekleurd met Blends:


De 2e is ook gestempeld met Memento en ingekleurd met de bijpassende masks, inkt en Blending Brushes:


Op de 3e kaart heb ik GEEN lijnen gestempeld, maar alleen met de masks gewerkt! Wel heb ik met de kleur van de basiskaart, Blueberry Bushell,  op het oplegkaartje afdrukken gemaakt:


En in het YouTube filmpje wat ik gemaakt heb, heb ik de lijnen met Blueberry Bushell gestempeld en dan krijg je weer een ander uiterlijk dan met zwart (Memento): 


Hier nog even de close-ups van de 4 verschillende bij elkaar:



En? Wat ga/zou jij als 1e gaan proberen?? 

Ik gebruikte de kleuren Boho Blue, Bleuberry Bushell, Old Olive en Mossy Meadow: 

Precies weten hoe het werkt?? Ik heb een YouTube filmpje gemaakt met stap-voor-stap uitleg en tips:



Dat was mijn bijdrage voor de hop! En nu hoppen naar de andere deelnemers!! Je kunt op de namen in de carrousel hieronder klikken! Veel plezier!





TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 22 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Op 9 april is de uitverkoop van de voorjaar- en jaarcatalogus 2023-24 begonnen!! Op is op!! Op 1 mei begint de verkoop van de nieuwe catalogus.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Ik kan de nieuwe producten vanaf 1 mei hier plaatsen! Wil je graag al eerder productinformatie? Laat het me weten! Ik help je graag verder!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne