vrijdag 26 april 2024

Handlettering met stempels???

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Het is even wat rustiger hier op mijn blog :) Maar de komende tijd heb ik weer genoeg om te laten zien! Ik heb vooral vooruit gewerkt de afgelopen weken :) 

Vandaag heb ik twee kaartjes om te laten zien welke ik maakte voor de april-challenge van  Stampin Fancy Friday! Pagina's op Instagram en Facebook die (bijna) iedere dag gevuld worden met berichten van (oud) Artisan DesignTeam leden! 'Once an Artisan, always an Artisan'! 

De challenge was een techniek laten zien. Mijn kaartjes zijn vrij simpel, maar wel heel leuk om te maken: 'handlettering' met stempels! Oftewel: verschillende teksten die bij elkaar passen, onder elkaar stempelen en er één geheel van maken!


Ik gebruikte de 'leftovers' van de vlinder die-cuts (deze blijven!), welke je normaal weg doet! Met inkt in dezelfde kleur als het cardstock en een Blending Brush, maak je zo in een handomdraai een leuke achtergrond! 


Op deze foto zie je welke sets ik gebruikt heb voor de teksten:


En dan nog een Pool Party variant:


En deze gebruikte ik voor deze kaart:


En? ga je het ook eens proberen? Echt leuk om te doen!!

TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (woensdag 1 mei) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Ik kan de nieuwe producten vanaf 1 mei hier plaatsen! Wil je graag al eerder productinformatie? Laat het me weten! Ik help je graag verder!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne