maandag 29 april 2024

Pets and More!!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Afgelopen vrijdag kon je op de Stampin'  Up! pagina's op Facebook en Instagram een post vinden met Artisan uitwerkingen van groep 4, waar ik deel van uit mag maken! 

We kregen voor deze maand de opdracht aan de slag te gaan met 2 Online Only sets! Producten die je NIET in de catalogus vindt, maar alleen online. Je kunt ze op alle bekende manieren mee bestellen! Je vindt ze HIER. Hiervoor geldt wel: op is op!! Dus zie je een producten niet meer online staan? Dan is deze uitverkocht! 

De sets zijn: 'Pets and More' en 'Sweetly Scripted' (tekstjes in handschrift)! En dit is wat ik ermee maakte:


Kleeuren die ik normaal gesproken niet zo snel zou kiezen, maar die ik wel bij huisdieren vind passen! 


Er zitten ook diverse kleine stempeltjes in de set waarmee je leuke achtergrondjes en opvulling kunt maken!


Op het gele kaartje heb ik ook de grote teksten uit de set 'Kindest Expressions' gebruikt. 


Leuk zijn ze he?! De diertjes??


Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht!

TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (woensdag 1 mei) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Ik kan de nieuwe producten vanaf 1 mei hier plaatsen! Wil je graag al eerder productinformatie? Laat het me weten! Ik help je graag verder!


Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Take Your Pick
[144107]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne