dinsdag 5 maart 2024

Nieuwe Online Only online!!!

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Vandaag een kort berichtje :) 

De nieuwe Online Only (Online Exclusives) staan online!!!

Je vindt ze allemaal hier: NIEUWE ONLINE ONLY

(Daar kun je ze bekijken en eventueel bestellen)


Wil je iets bestellen? Ik doe om 13u vandaag een VERZAMELBESTELLING de deur uit! 

Maar je kunt op ieder moment een bestelling doorgeven of zelf plaatsen in mijn webwinkel (gebruik de bovenstaande link).

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Ik  maakte dit voorbeeld met het Flowring Zinnias DSP, voor de maart-challenge van Stamping Fancy Friday! Afgelopen zondag stond mijn kaart online, op Instagram en Facebook :) 


Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️


Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne