zondag 3 maart 2024

Creation Station bloghop - Sweet Delights

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Het is tijd voor een nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop??

 Deze keer zijn we aan de slag gegaan met het thema 'Sweet Delights'!! Dit houdt in: kaartjes/werkstukken met 'lekkere zoete dingen'!

Dit is mijn kaart geworden:

Een kopje thee (of drie) met iets lekkers erbij, dat is voor mij echt een verwen-momentje! Dus dat heb ik op deze kaart geprobeerd vast te leggen :) 

Gemaakt met de Ice Cream Swirl set uit de voorjaarscatalogus EN de NIEUWE bundel Latte Love, met het DSP (designpapier) A Little Latte! 

Deze laatste zijn vanaf DINSDAG te bestellen als Online Only producten! En ja, ik weet het... Het zijn eigenlijk koffiekopjes, maar ja, ik en kopjes, ik maak er gewoon thee van!!!


Met een lekkere chocolate-chip muffin (gemaakt van het ijsje) en een donut, beter wordt het niet!

En dan ook nog eens in mijn favoriete kleur-stelling: bruin met roze en aquablauw. Of dit nou felle kleuren zijn uit de Brights, of deze, Lost Lagoon en Moody Mauve, dat maakt niet uit! 

 

------------------------

Ik heb nog een extra voorbeeld om te laten zien, welke ik maakte voor de team-swap! Iedereen die meedoet, maakt het aantal dezelfde kaarten als deelnemers, stuurt ze naar mij, ik verdeel ze en dan krijgt iedereen allemaal verschillende terug! 


Hiervoor gebruikte ik echt het ijsje zelf, met alle afdrukjes uit de bundel 'Ice Cream Swirl', in combinatie met het (al langer bestaande) Online Only DSP 'Delightful Floral'. Deze is ook nog te bestellen!


Je kunt de Online Only producten 24/7 bekijken en dinsdag worden de nieuwe producten erbij gezet!! Zie je iets er NIET (meer) opstaan? Dan is het helaas uitverkocht.. Want voor Online Only geldt: Op is op!!

Klaar om te hoppen??? Dat kan hier en op Instagram (daar doet niet altijd iedereen mee, hier wel)! Volg je mij daar al? Klik HIERHet zijn zulke getalenteerde collega's, dus je doet zeker veel inspiratie op!!

 


Je begint vandaag vooraan bij Mikaela Titheridge, van 'The Crafty Oink Pen'. Klik HIER om naar haar blog te gaan
(THIS BLOG IS THE START/THE BEGINNING OF THE HOP).

Om vanuit hier verder te hoppen ga door naar Barb Pfeffer van 'JustBstamping', klik HIERKlik op de link hierboven of klik op de afbeelding hieronder  (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE or the 'HIER' above).

 

Je kunt vanuit hier natuurlijk ook een blog terug, je gaat dan naar Kathy Brown Kartak van 'KKstamper' klik HIER bij haar begint vandaag ook de hop (ONE BLOG BACK and start of the hop).

Veel hop-plezier!!



TER INFORMATIE
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (DINSDAG 5 maart, iv, de nieuwe Online Only) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe Online Only producten zijn beschikbaar vanaf dinsdag (5 maart)!

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne