donderdag 22 februari 2024

Challenges (nog net) Donderdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Jaaa, daar ben ik eindelijk weer! Met vorige week een weekje vakantie met mijn gezin en een 5 dagen Londen en deze week dus weer opstarten, is het hier wat rustiger geweest met berichten. Maar vanaf nu weer meer berichtjes!! 

Ik begin meteen met 3 kaartjes om te laten zien! 

Ik begin met een kaartje voor het Global Design Project #GDP433, een kleuren-challenge! Klik HIER om naar het blog te gaan. Dit is mijn kaartje geworden: 
 

En dit zijn de kleuren waarmee ik gewerkt heb: 


Lekker zoete kleurtjes, dus werd het kaartje ook heel zoet, met een taart erop! Daarvoor gebruikte ik de set 'Cake Fancy' waarmee je zelf je eigen taart kunt stapelen :) 

Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht. 


Het 2e kaartje heb ik gemaakt voor de februari-challenge van Stampin Fancy Friday. Een pagina op zowel Facebook als Instagram die gevuld wordt door oud Stampin' Up! Artisan DesignTeam leden. 


De challenge voor februari was:

Ik maakte de kaart met het vogeltje uit het 'Flight and Airy DSP' uit de Sale-a-Bration, de Nederlandse stempelset 'Vrolijke Viooltjes', de stempelset 'Love this Moment' (de woorden Happy en Memories) en het DSP Poetic Expressions uit de voorjaarscatalogus. Echt een combinatie van verschillende producten! Op een tag :)


En als laatste, weer een heel ander kaartje, met de set 'Detailed Dogwood' en de Nederlandse set 'Wensen uit het Hart', beide uit de Sale-a-Bration (loopt nog t/m 29 februari).


Deze is voor de Facebook-pagina van Colour INKspiration, klik HIER. Dit zijn de kleuren:


Er zitten veel stempels in de set, ook hele leuke om zelf achtergronden mee te maken!



Dat waren de kaarten! 

TER INFORMATIE
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 26 februari, laatste Sale-a-Bration verzamelbestelling) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne