woensdag 14 februari 2024

Fijne ValentijnsDag!

Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!! Leuk dat je langskomt!

Het is alweer even geleden, mijn vorige blogbericht.. Ik heb veel voorbeelden gemaakt, maar vooral vooruit gewerkt, o.a. voor het Artisan DesignTeam en die kan ik nog niet laten zien.

Maar ik wilde jullie even een fijne Valentijnsdag wensen! Of je er nu iets aan doet of niet, een  beetje extra liefde kan nooit geen kwaad ;)

Ik kan kaartjes laten zien welke ik aan alle 1e lijns downlines heb gestuurd en een paar extra voor vriendinnen. Het waren er meer dan 35! Maar wel heel leuk om te maken :) 


Ik gebruikte de SU-per leuke stempelset 'Let's Chat', samen met de tekst uit de set 'Best Year' en het DSP 'Most Adored' wat je GRATIS uit kunt zoeken tijdens Sale-a-Bration! Dit is nog t/m 29 februari! 


Een bijpassend theezakje erbij en zo gingen ze vorige week op de post!



TER INFORMATIE
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 19 februari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!
Fijne Valentijnsdag!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


1 opmerking:

  1. Dat is veel werk geweest Yvonne, maar wat een leuke Valentijnskaarten! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne